RUMS #29/15 – Sculpture

Per fi participo al RUMS! M’estreno de bloc i de RUMS!
DSC_0042a
Aquí la meva versió de l’Sculpture de l’Ottobre Design Woman. He de dir que, tot i que m’agrada molt, no m’hi acabo de trobar còmode, el coll sempre em queda mal col·locat i em queda una mica justa de cadera.

IMG_9159
DSC_0041a
M’agradava el contrast groc del fil i faig fer la costura dels plecs vista. No es veu a la foto.
Aprofito per enllaçar-la al blog de Fans de Ottobre i a RUMS. Vaig a veure què heu fet les altres!
Patró: 10. Sculpture Ottobre Design Woman 2/2015

Por fin participo en RUMS! Me estreno en blog y en RUMS! Ya tenia ganas! Aquí mi versión de la camiseta Sculpture de Ottobre Design Woman. Me gusta mucho pero no acabo de estar cómoda con ella, el cuello siempre me queda mal colocado y me queda justa de cadera. Me gustava el contraste del hilo amarillo y cosí la costura vista de los pliegues. No se ve en la foto. Enlazo con el blog de Fans de Ottobre y con RUMS. Voy a ver que habeis hecho las demás!  
Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a RUMS #29/15 – Sculpture

  1. Kiwa Kawaii ha dit:

    Pues se te ve genial!
    La tela pinta super fresquita, no?

    M'agrada

  2. Rocío ha dit:

    si se te ve genial y la tela super fresquita que ricooo para el veranito. bienvenida

    M'agrada

  3. reme ha dit:

    Se ve muy bonita la blusa, te queda estupendamente, el estampado me encanta y se ve muy fresquita.
    Besos

    M'agrada

  4. Fans de Ottobre ha dit:

    Bienvenida y gracias por enlazar! Te sienta muy bien y esa tela se ve super fresca!!

    M'agrada

Deixa un comentari

