RUMS 30/15 – Ronyonera

Segona participació al RUMS seguida! Yuhuuu!!!

IMG_5455-

Per l’estiu són molt còmodes! En tenia una feta amb el tutorial de Para mi peque con amor, (encara no l’he publicat) i la meva cunyada me’n va demanar una (CVCQ). I ja que li feia en vaig fer una per mi. Vaig adaptar una mica el patró al meu gust. Una butxaca amb cremallera i una exterior que tanca amb un snap pensada pel mòbil.

IMG_5457  IMG_5456

Sé del cert que ella l’ha fet servir molt i jo també. Per sortir a fer encàrrecs, o a passeig amb la mini-M és perfecte i no has d’arrossegar la bossa. Es tanca amb dos snaps al lateral.

DSC_0064a-

 

Enllaço amb RUMS i vaig a veure què han fet les altres!


Segunda participación en RUMS seguida! Yuhuuu! Para verano son de lo más cómodo! Tenia una hecha con el patrón y tutorial de Para mi peque con amor (no la he publicado aun) y mi cuñada me pidió una (CVCQ). Ya que me ponía hice una para mi. Adapté un poco el patrón a mi gusto. Un bolsillo con cremallera y uno exterior que cierra con un snap pensado para el mobil. Se seguro que ella la ha usado mucho y yo también. Para salir a haver recados o a paseo con mini-M es perfecta y no tienes que cargar con el bolso. Se cierra con dos snaps en el lateral. Enlazo con RUMS y voy a ver que han hecho las otras!

 

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a RUMS 30/15 – Ronyonera

  1. Kiwa Kawaii ha dit:

    Què mones!!!!!!!!! Sí que són molt pràctiques!

    Liked by 1 person

  2. Sandra ha dit:

    Muy practica la bolsa, me gustan mucho, sobre todo porque deja las manos libres!. Tendré que probar el patrón 🙂

    Liked by 1 person

  3. les costuretes ha dit:

    Jo m’he fet la cuxa i tampoc me la trec. Són molt xules.
    També vaig cosir pel meu germà la de para mi peque, però dóna una feinada…

    Liked by 1 person

  4. tatiana ha dit:

    Quina Xulada, queda molt be!!!! felicitaats!
    petons

    tati

    Liked by 1 person

  5. Mamaporquemecomiste ha dit:

    Te han quedado realmente guapísimas!!!

    Liked by 1 person

  6. Ángeles ha dit:

    Son muy chulas y pareces comodísimas, que más se puede pedir???

    Liked by 1 person

  7. lauracasanovas ha dit:

    T’han quedat molt xules! jo tampoc me la trec mai!

    Liked by 1 person

  8. Klor ha dit:

    Son muy chulas!
    Y desde luego practicas y no tienes que andar cargada y mantienes las dos manos libres ;))
    Biquiños!!!

    Liked by 1 person

  9. Eva ha dit:

    Qué chulas y cómodas son. La combinación de las telas te quedó genial 😉
    Salu2

    M'agrada

Deixa un comentari

