RUMS #32/15 – Junho

DSC_0045a
Els vaig fer al CC de Diario de Naii, són molt còmodes per l’estiu! La tela que vaig triar és molt lliscant i amb va costar molt cosir-ho. Vaig posar goma a la part interior del cordill de la cintura i crec que va ser un error ja que mai m’acaben de quedar forts i si em poso algo a les butxaques se m’arrien… Ho hauré de modificar! Em queden una mica llargs… és el que té ser baixeta…

Enllaço amb RUMS i vaig a veure què han fet les altres!
Patró: Diario de Naii

Los hice durante en CC de Diario de Naii, son muy cómodos para verano. La tela es muy resbaladiza y me costó mucho coserlo. Puse goma en la parte interior del cordon y creo que fue un eroor ya que nunca me los noto fuertes y en cuanto me meto algo en los bolsillos noto que se me caen… Lo tendré que modificar! Me quedan un poco largos… es lo que tiene ser bajita…
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

