RUMS 32/15 – Banyador Bombshell

FullSizeRender (4)
Us presento la costura estrella d’aquest estiu! Si, sembla que l’hagi heretat dels anys 50, però no! Resulta que m’encanta!!! I vaig comodíssima a la platja o a la piscina. Volia un banyador per perseguir la mini-M sense estar pendent de que tot estigui al seu lloc.
Ho vaig començar a preparar abans que arribés la calor. Tenia ganes de tenir un banyador per mi i vaig començar a buscar patrons. Recordava el pack de patrons de dona del Perfect Pattern Parcel i que ara m’aniria tant bé aquell banyador fantàstic! El vaig localitzar i el vaig comprar. Ara hauria de cosir licra, quin repte! Seguint alguns tutorials per la xarxa vaig cosir els banyadors de la mini-M (els podeu veu veure en aquest post) i van sortir prou bé. Seguint les instruccions del patró el vaig cosir, és laboriós però es pot fer perfectament i queda polit per dins.

FullSizeRender (1)   FullSizeRender (2)

Detall de davant i darrera on es veu l’arrugat de la tela.
FullSizeRender   FullSizeRender (2)
He posat la meva etiqueta ben visible. A banyar-se! Aquí amb la mini-M.
FullSizeRender (3)
És molt còmode i just el que jo estava buscant. N’estic molt contenta i segurament me’n faré algun altre! Us el recomano!
Us agrada?
 
Una setmana més participo al RUMS! Vaig a veure què han preparat les altres noies!

Os presento la costura estrella de este verano! Si, parece que lo haya heredado de los años 50, pero no! Resulta que me encanta!! Voy comodísima a la playa o la piscina. Quería un bañador para perseguir a mini-M si estar pendiente que todo esté en su sitio. Lo empecé a preparar antes que llegara el calor. Tenia ganas de tener un bañador y empece a buscar patrones. Recordaba el pack de patrones de mujer del Perfect Pattern Parcel y que ahora me iría tan bien ese fantástico bañador! Lo localicé y compré. Ahora el reto de coser licra! Siguiendo tutoriales de la red cosí los bañadores de mini-M (en este post) y salieron bastante bien. Siguiendo las instrucciones del patrón lo cosí, és laborioso, se puede hacer perfectamente y queda pulido por dentro. Detalle del delantero y trasero donde se ve el arrugado de la tela. He puesto mi etiqueta bine visible. A bañarse! Aquí con mini-M. Es muy cómodo, justo lo que estaba buscando. Estoy muy contenta y seguro que me coso otro! Lo recomiendo! Os gusta? Otra semana participando en RUMS! Voy a ver que nos han preparado las chicas!

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

25 respostes a RUMS 32/15 – Banyador Bombshell

  1. Diario de naii ha dit:

    Que guapa! Te queda como un guante!

    Liked by 1 person

  2. Carolina Calpe ha dit:

    Super chulo!! te queda genial.

    Liked by 1 person

  3. Nina de Drap ha dit:

    Wooow!!! Molt xulo!!! Jo també n’he cosit un… No m’hagués imagint mai que es podria cosir un banyador a casa!!

    Liked by 1 person

  4. Vaya costura pro! La verdad es que estos bañadores están bien para “no correr riesgos”, sobre todo corriendo detrás de minis jeje

    Liked by 1 person

  5. tatiana ha dit:

    sexy, madre mia que bien sienta este tipo de bañador!! estas cañonazo!! pin Up total! me encantaaaaa!!!!!

    besitos

    tati

    Liked by 1 person

  6. itziar ha dit:

    Es una pasada!!!! que artista, ya nos contarás los trucos para coser licra!

    M'agrada

  7. marta coll guinart ha dit:

    Es molt bonic, i fa un cos molt estilitzat. Et queda molt be. Patenta-ho.

    M'agrada

  8. Amaika ha dit:

    vaya currada de bañador no? me gusta cómo te queda!! yo soy más de bikini o no bikini! jajajaja!!!

    M'agrada

  9. Vanesa ha dit:

    Me encanta este bañador!! Tengo ganas de hacerlo desde el año pasado que lo vi, pero siempre se me hecha el verano encima…
    Te queda genial y en negro es todo un acierto!
    Bss

    M'agrada

  10. Emy ha dit:

    Me gusta muchisimo !!!! Es muy cuco!!!!

    M'agrada

  11. NN ha dit:

    Es fantàstic!

    M'agrada

  12. laia ha dit:

    Hola!!! T’acabo de descobrir i m’encanta tot: el banyador espectacular però també m’agrada molt el bloc i la distribució. Aquí tens una seguidora més!!!

    Liked by 1 person

  13. Malihma ha dit:

    Et queda de meravella!!

    M'agrada

Deixa un comentari

