RUMS #40/15 Funda ulleres

Bon dia altra vegada!

He estat uns dies desconnectada, entre la punta de feina, inici de l’escola i un parell de bronquitis amb hospitalització inclosa de la mini-M no he pogut dedicar-me al blog. Espero tornar a agafar el ritme.

Avui us porto una costura que he acabat avui mateix! Una funda per les ulleres de sol!

IMG_1056

Quan vaig veure el CC de Mi rincon de mariposas, se’m van il·luminar els ulls. Però les meves ulleres són de les grans i vaig provar, com aconsella, si m’hi cabrien amb el patró tallat en paper;
per desgràcia meva no hi cabien…

Ja em veieu descosint la funda, que ja demanava un relleu, i fent-la servir de patró. He fet servir tela plana de cotó i goma EVA. La tela l’he enganxat a la goma amb l’adhesiu temporal en esprai (m’encanta! Va molt bé per molts projectes!). Com veieu no he posat biaix, sinó que he fet un zig-zag amb la màquina. Potser m’hagués quedat millor amb bies, no descarto posar-li més endavant si veig que es desfila o agafa un mal aspecte.

IMG_1073

IMG_1078

Si alguna té unes ulleres grans i voleu el patró m’ho dieu i us el penjo!

Vaig a veure que hi ha pel RUMS!


Buenos días de nuevo! He estado unos días desconectada, entre la punta de trabajo, inicio de la escuela y un par de bronquitis con hospitalización incluida de la mini-M no he podido dedicarme al blog. Espero volver a coger el ritmo. Hoy os traigo una costura que he terminado hoy mismo! Una funda para las gafas de sol! Cuando vi el CC de Mi rincon de mariposas, se me iluminaron los ojos. Pero mis gafas son de las grandes y probé, como aconseja, si me cabrían con el patrón cortado en papel; por desgracia para mi no cabían … Ya me veis descosiendo la funda, que ya pedía un relevo, y utilizandola de patrón. He usado tela plana de algodón y goma EVA. La tela la he pegado a la goma con el adhesivo temporal en spray (me encanta! Va muy bien para muchos proyectos!). Como veis no he puesto bies, sino que he hecho un zigzag con la máquina. Quizás me hubiera quedado mejor con bies, no descarto ponerlo más adelante si veo que se desfila o coge un mal aspecto. Si alguna tiene unas gafas grandes y desea el patrón me lo decís y os lo cuelgo! Voy a ver que hay por RUMS!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a RUMS #40/15 Funda ulleres

  1. laia ha dit:

    Quina xulada!!! Jo he intentat el patró tres vegades i encara no me n’he sortit…

    Liked by 1 person

Deixa un comentari

