RUMS #41/15 Leggins Lampi d’Ottobre Design

DSC_0058a

Avui us ensenyo una costura més que amortitzada! Aquests leggins me’ls poso moltíssim, estiu i hivern. Es tracta del patró 13.Lampi de l’Ottobre Design 5/2014. Ja tinc ganes de fer-me’n uns altres i tinc la tela i tot, només falta trobar el moment. Al fer-los amb aquesta tela elàstica que sembla texà sembla que porti texans amb la comoditat d’une leggins. El que més m’agrada són els acabats amb fil contrastat perquè semblin uns texans i a sobre porta butxaques!

IMG_1042[1]

Detall de la part del davant. No vaig fer les butxaques davanteres.

IMG_6620

Butxaca del darrera en construcció

Passo pel RUMS a veure que han fet les altres noies!

Enllaço també amb Fans de Ottobre Design


Hoy os enseño una costura más que amortizada! Estos leggins me los pongo muchísimo, verano e invierno. Se trata del patrón 13.Lampi del Ottobre Design 5/2014. Ya tengo ganas de hacerme otros y tengo la tela y todo, sólo falta encontrar el momento. Al hacerlos con esta tela elástica que parece tejano parece que lleve vaqueros con la comodidad de unos leggins. Lo que más me gusta son los acabados con hilo contrastado para que parezcan unos vaqueros y encima lleva bolsillos! Paso por RUMS a ver qué han hecho las chicas! Enlazo tambien con Fans de Ottobre Design.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

22 respostes a RUMS #41/15 Leggins Lampi d’Ottobre Design

  1. vanähsa ha dit:

    M’encanten! Els tinc pendents de fer! Només em falta la tela! Realment semblen uns texans!

    Liked by 1 person

  2. NN ha dit:

    Quina currada!

    M'agrada

  3. kekereke ha dit:

    Qué pasada!! si parecen comprados de tienda!!! yo flipo con vuestas costuras!!! 🙂

    M'agrada

  4. Anna caljoan ha dit:

    Ohh! M’encanten!! No tinc la revista, pero si pendentd uns leggins desde fa temps!!

    Liked by 1 person

  5. Guau!!! Están perfectos!!!

    M'agrada

  6. laia ha dit:

    M’encanten! I admiro a la gent que sap cosir-se uns pantalons… Jo no sé si podré fer-ho mail.,..

    M'agrada

  7. Thyssly ha dit:

    Qué chulos! Y con todos los detalles realmente parecen unos vaqueros 🙂

    M'agrada

  8. leManualitArt ha dit:

    Wow mei, tenen bona pinta!! Per trote i comodes!! Tinc la revista pero encara no m’hi he posat, ultimament tinc poc temps per cosir pero aquests leggins em semblen un basic imprescindible!!

    M'agrada

  9. cristina ha dit:

    Si parecen comprados! Te han quedado Muy bien!

    M'agrada

  10. little sea star ha dit:

    Uuuuaaauuu!!! Semblen comprats en una botiga!! Que xulos!!

    Liked by 1 person

  11. Fans de Ottobre ha dit:

    Woww!! Son super profesionales, parecen comprados en una tienda de las buenas….
    Te quedan estupendamente!
    Muchas gracias por compartir tus costuras con nosotras.
    Saludos.

    M'agrada

  12. Retroenllaç: RUMS 13/16 – Faded Stripes + Lampi | Mei, fet amb amor

  13. Retroenllaç: Leggins Classic Black – CC | Mei, fet amb amor

  14. Retroenllaç: Leggins Lampi pirates | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

