Corones d’aniversari

M’agrada fer les corones d’aniversari amb temps. Pensant en com ha crescut, com era l’any anterior i com es va fent gran. Són especials per mi també.

La primera, va ser pel primer aniversari de la mini-M i també el meu primer any de mare. La vaig fer amb teles planes de patchwork que tenia de feia temps, al mig li vaig posar guata per que tingués cos i una ondulina per la part superior. Un 1 ben gran al davant i tancat amb una goma dins la tela.

Desprès d’aquesta va venir l’aniversari de la meva nevoda i fillola. El seu color preferit és el blau, tot ho vol blau i la corona no podia ser menys. Coets, papallones i un goset per guarnir-la. Aquest cop l’ondulina emmarcant el 3 i per la part de sobre una cinta que no recordo d’on va sortir que li dóna el toc brillant necessari en una corona. Guata a dins i per tancar-la una goma.

IMG_6997

I pels 2 de la mini-M em vaig empapar d’inspiració Pinterest. Aquest cop feltre rosa. Una forma molt senzilla, lligada amb una cinta del mateix color. Per les floretes, dues peces de feltre tallades com si fossin petals i al mig un lluentó. Pel número vaig calcar un 2 d’una tipografia que em va agradar en Frezzer Paper per poder-la enganxar directament. A la part de sota primer hi vaig posar la punta, però em faltava alguna cosa. Finalment una fila de lluentons li donen el toc brillant que necessitava!

Feu corones pels aniversaris dels vostres petits? Jo ja estic pensant en la propera…


Me gusta hacer las coronas de cumpleaños con tiempo. Pensando en cómo ha crecido, como era el año anterior y como se va haciendo mayor. Son especiales para mí también. La primera, fue por el primer aniversario de la mini-M y también mi primer año de madre. La hice con telas planas de patchwork que tenía hacía tiempo, en medio le puse guata para que tuviera cuerpo y una ondulina por la parte superior. Un 1 bien grande delante y cerrado con una goma en la tela. Después de esta vino el cumpleaños de mi sobrina y ahijada. Su color preferido es el azul, todo lo quiere azul y la corona no podía ser menos. Cohetes, mariposas y un perrito para adornarla. Esta vez la ondulina enmarcando el 3 y por la parte de encima una cinta que no recuerdo de dónde salió que le da el toque brillante necesario en una corona. Guata dentro y para cerrarla una goma. Y para los 2 de mini-M me empapé de inspiración Pinterest. Esta vez fieltro rosa. Una forma muy sencilla, atada con una cinta del mismo color. Para las florecillas, dos piezas de fieltro cortadas como si fueran pétalos y en medio una lentejuela. Para el número calqué un 2 de una tipografía que me gustó en frezzer Paper para poder pegar directamente. En la parte de abajo primero puse la punta, pero me faltaba algo. Finalmente una fila de lentejuelas le dan el toque brillante que necesitaba! Hacéis coronas para los aniversarios de vuestros pequeños? Yo ya estoy pensando en la próxima …

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Corones d’aniversari

  1. laia ha dit:

    OOOOOH! Que boniques que són totes… Ja poden estar contents a casa teva ja… ;))

    Liked by 1 person

Deixa un comentari

