Rums #49/15 Mini jo – Mini yo

A la mini-M li agrada molt que li faci roba igual que la meva. El repte mini+yo de La Pantigana ens va a mida. Quan veu que estic cosint sempre em pregunta si és per ella i, si li dic que es per mi, demana que n’hi faci un per ella igual.

Tenim varies versions de la mateixa roba, aquesta és la última que he cosit. Ens la posem per separat i també el mateix dia.
  
  
     

  
  

El patró és el Dolman de Pandilleando, també l’he cosit aquí. M’encanta el patró, queda molt bé, es cus molt ràpid i pots fer mil variacions. Aquesta vegada he hagut de fer l’esquena en dues parts, i també per parts l’allargament del patró. Tot i que amb l’estampat queda bastant dissimulat.

Per la peque he triat un patró que venia a Perferct Pattern Parcel #5, el Asymmetrical Drape Top by EYMM. L’he cosit un parell de vegades ja, encara no us l’he ensenyat. M’agrada molt, és divertit i té moltes possibilitats.

A moltes us sonarà la tela, he de dir que la sorpresa va ser meva quan vaig veure que havíeu triat la mateixa tela que jo! M’he esperat un any a cosir-la, no havia trobat el projecte adequat i ara m’encanta!

És dijous, tot i que tard! Enllaço amb RUMS i vaig a veure que han fet les altres!

També enllaço amb La Pantigana i el repte mini jo, a veure si trobo un moment per fer post dels altres projectes compartits amb la mini-M.

Fins aviat!


A mini-M le gusta mucho que le haga ropa igual que la mía. El reto mini + yo de La Pantigana nos va a medida. Cuando ve que estoy cosiendo siempre me pregunta si es para ella y, si le digo que es para mí, pide que las haga uno igual para ella igual. Tenemos varias versiones de la misma ropa, ésta es la última que he cosido. Nos la ponemos por separado y también el mismo día. El patrón es el Dolman de Pandilleando, también la he cosido aquí. Me encanta el patrón, queda muy bien, se cose muy rápido y puedes hacer mil variaciones. Esta vez he tenido que hacer la espalda en dos partes, y también por partes el alargamiento del patrón. Aunque con el estampado queda bastante disimulado. Para la peque he elegido un patrón que venía a Perferct Pattern Parcela # 5, el Asymmetrical Drape Top by EYMM. Lo he cosido un par de veces ya, aunque no os lo he enseñado, todavía. Me gusta mucho, es divertido y tiene muchas posibilidades. A muchas os sonará la tela, debo decir que la sorpresa fue mía cuando vi que habíais elegido la misma tela que yo! Me he esperado un año a coserla, no había encontrado el proyecto adecuado y ahora me encanta! Es jueves, aunque tarde! Enlazo con RUMS y voy a ver que han hecho las otras! También enlazo con La Pantigana y el reto mini yo, a ver si encuentro un momento para hacer post de los otros proyectos compartidos con mini-M. Hasta pronto!

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Rums #49/15 Mini jo – Mini yo

  1. hirutxoak ha dit:

    me gusta todo.patrones y tela!!

    M'agrada

  2. Cristina ha dit:

    Que monada de camisetas, chulisimas! !!

    Liked by 1 person

  3. Kiwa Kawaii ha dit:

    Ohhhhh és “La Tela”!!!!! Què guai, jijiji!
    Molt xules totes dues, segur que anirà encantada igual que mami!!

    M'agrada

  4. Qué chulas con esa tela!

    M'agrada

  5. No Sólo Coso ha dit:

    Me encanta, seguro que estáis guapísimas las dos a juego!!

    M'agrada

  6. UAuahh, quina xulada!! de patró i de tela!! I qué bé l’acabament del coll i de la vora, és amb agulla doble? a mi no se’m dona gens bé, acabo posant mini faldón… jaja…

    M'agrada

  7. lapantigana ha dit:

    Molt xules totes dues!! tot i que tinc debilitat per l’Asymmetrical Drape Top, ho he de confesar, jejeje.
    Gràcies per animar-te a participar al repte.

    M'agrada

  8. tatiana ha dit:

    Guapiii, mencanta!!!!, t ha quedat molt professional!!!! ganes de fer un jo i mini jo també!! petons preciosa!!

    tati

    M'agrada

  9. Retroenllaç: Vermella Petes Pan | Mei, fet amb amor

  10. Retroenllaç: Samarreta asimètrica mini-M | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

