Disfressa de Totoro | Disfraz Totoro

IMG_8476

Si encara no coneixeu en Totoro i el món de Miyazaki i els Estudis Ghibli us recomano. Les seves pel·lícules són magnífiques, la natura, la música, els protagonistes, … A casa nostra les posem sovint, trobem que són una meravella, les nostres preferides són Totoro, Ponyo, El viatge de Chihiro, Porco Rosso,… Recordo que aquest estiu les van fer al Canal 33 i les vam poder veure en català.

El carnaval passat vaig disfressar a la mini-M de Totoro. Vaig triar una tela molt calentona i peludeta per fer el cos, per la panxa una mica de polar i els detalls de la cara amb feltre. Pel patró vaig agafar un jersei i pantalons de referència; la resta a ull.

IMG_8017      IMG_8011

IMG_7986      IMG_8169Porta una cremallera invisible a la part de davant per poder-ho posar i treure. Per fer la panxa i els detalls ho vaig enganxar amb cola tèxtil i cosit amb un zig-zag. Per la cara, feltre i costura a mà.

IMG_8457 IMG_8461IMG_8349     IMG_8359

My-Neighbor-Totoro

Per aquest any té clar que es vol disfressar de princesa… Ja veurem si a última hora canvia d’idea.

I vosaltres, cosiu les disfresses?

Follow my blog with Bloglovin


Si aún no conoceis a Totoro y el mundo de Miyazaki y los Estudios Ghibli os lo recomiendo. Sus películas son magníficas, la naturaleza, la música, los protagonistas, … En nuestra casa las ponemos a menudo, pensamos que son una maravilla, nuestras preferidas son Totoro, Ponyo, El viaje de Chihiro, Porco Rosso ,. .. Recuerdo que este verano las hicieron en el Canal 33 y las pudimos ver en catalán. El carnaval pasado disfrazé a la mini-M de Totoro. Elegí una tela muy calentita y peluda para hacer el cuerpo, para la barriga un poco de polar y los detalles de la cara de fieltro. Para el patrón cogí un jersey y pantalones de referencia; el resto a ojo. Lleva una cremallera invisible en la parte de delante para poderlo poner y quitar. Para hacer la barriga y los detalles lo he pegado con pegamento téxtil y cosido con zigzag. Por la cara, fieltro y costura a mano. Este año tiene muy claro que quiere ir de princesa… Ya veremos si cambia de idea a última hora. Y vosotros, coséis los disfraces?

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Disfressa de Totoro | Disfraz Totoro

  1. Estic ideant una disfressa de Goku jo 🙂
    Odio cosir disfresses, no em motiva gens, però encara em fa més ràbia comprar-ne si jo la puc cosir, hehe!
    Per cert aquesta que has fet em sembla genial, i no hem vist cap peli d’aquestes que cites…hi haurem de posar remei!

    M'agrada

    • Oh en Goku!! Ja ho ensenyaràs! A mi aquesta em va agradar molt fer-la, amb temps i tela maca. Aquest any no tinc gaire cosa pensada i com que vol de princesa tirarem de les disfresses que tenim comprades.
      Les pelis te les recomano molt!

      M'agrada

  2. Kiwa Kawaii ha dit:

    M’acabo d’enamorar!!!!!!!!!!!
    Ai, si tinguès temps, li faria al peque una disfressa totoro…
    A casa també som fans de les pel·lícules de Ghibli!!!

    M'agrada

  3. helenaviertel ha dit:

    M’encanta la disfressa de Totoro! De moment a la nostra filla gran, de 3 anys i mig, no li interessen les pel·lícules, tot i que hem provat amb El viaje de Chihiro més d’un cop… però aviat arribarà el dia que quedarà enganxada al Miyazaki, sens dubte! M’ha encantat aquesta disfressa., espero poder fer-li’n una algun dia.

    M'agrada

Deixa un comentari

