RUMS 2/16 – Plantain + punta

Avui una entrada curta i senzilla. Us ensenyo una samarreta i participo al RUMS!

DSC_0582

DSC_0581-

 

Aquesta és la primera Plantain que em vaig fer. N’he fet altres que us he ensenyat aquí i aquí. M’encanta el patró! Us poso l’enllaç. Afavoreix molt i té moltíssimes possibilitats!

La mare de la meva sogra em va donar una caixa plena de puntes (moltes fetes a mà), un autèntic tresor! i vaig voler posar una punta a la samarreta. L’únic inconvenient és que la telà és elàstica i la punta no, però tot i així m’agrada com queda.

DSC_0578

image

Fins aviat!


Hoy una entrada corta y sencilla. Os enseño una camiseta y participo en RUMS! Esta es la primera Plantain que me cosí. He hecho otras que os he enseñado aquí y aquí. Me encanta el patrón! Os pongo el enlace. Favorece mucho y tiene muchísimas posibilidades! La madre de mi suegra me dio una caja llena de puntas (muchas hechas a mano), un auténtico tesoro! y quise poner una punta en la camiseta. El único inconveniente es que la tela es elástica y la punta no, pero aún así me gusta como queda. Hasta pronto!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

25 respostes a RUMS 2/16 – Plantain + punta

  1. Vicky - Nina de drap ha dit:

    M’agrada molt com t’ha quedat! Jo no he fet mai encara aquest partró! Doncs si que es un tresor el que et van donar!

    M'agrada

  2. vanähsa ha dit:

    Molt xula! Aquest patró no falla mai! Jo també tinc un tresor d’aquests de puntes i em sap greu fer-les servir… però algún dia m’hauré de decidir perquè mortes de fàstic a l’armari tampoc hi fan res!

    M'agrada

  3. Ei, qué txula, i és que aquest patró és una passada, m’encanta el color de la tela i la fil-i-grana, li dona un toque…

    Liked by 1 person

  4. Klor ha dit:

    Esa caja es un baúl lleno de tesoros!!!
    Que bonitas son!
    Me gusta como queda en la camiseta.
    Buena idea!
    Biquiños!

    M'agrada

  5. Laura ha dit:

    Et queda molt bé! Haig de provar aquest patró… Un petó!

    M'agrada

  6. Itziar ha dit:

    Qué guapa!! Me gusta esa plantain. Y qué suerte de regalo!

    M'agrada

  7. Esther ha dit:

    Que bonita!!! Es superponible

    M'agrada

  8. yolanda ha dit:

    nota mental: coser una plantain! cada jueves me lo recordáis con ejemplos chulísimos!!

    M'agrada

  9. laia ha dit:

    M’encanta aquest patró però de moment encara no m’atreveixo a cosir coses per mi… i m’encanta com t’ha quedat senzilla i super afavoridora!!!

    M'agrada

  10. Aurora ha dit:

    Nunca se me habría ocurrido, queda muy bien.

    M'agrada

  11. Lourdes - Punts de Colors ha dit:

    M’agrada molt la combinació amb la punta, jo m’en vaig cosir dues l’any passat, aquest hivern no me n’he fet cap… me l’has fet recordar!!!jijiji

    M'agrada

  12. Edith ha dit:

    Se ve super bonita con esas puntas, que maravilla te han regalado y además muchas hechas a mano.

    M'agrada

  13. Retroenllaç: RUMS 7/16 – Brodat a peça bàsica | Mei, fet amb amor

  14. Retroenllaç: RUMS 20/16 – Samarreta Plantain amb relleu | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

