Salvaslips de tela

Aquest tipus de costura és perfecte per aprofitar retalls i sempre va bé tenir-ne de nous!

IMG_2965

Va ser a partir de la setmana íntima que va organitzar Kiwa Kawaii que em vaig decidir a provar els salvaslips de tela. Havia sentit molt a parlar dels bolquers de tela però de compreses i salvaslips no tant.

Amb la copa ja no utilitzo compreses i per tant només he provat de fer salvaslips. Vaig fer una primera remesa i m’han anat molt bé. Tant en la primera com ara he utilitzat el patró i les instruccions de Rojo Ababol, l’entrada aquí. En aquesta segona tongada els he fet una mica més grans perquè a vegades es mouen; a veure com va.

He fet servir tela de cotó i també punt de samarreta. Com absorvent una mica de tela de tovallola. Cosir-los és molt ràpid, primer cuso la tovallola a una de les cares de la tela, cosir i girar, repunt i snap! Hahaha! Quin esquema!

IMG_2958   IMG_2959

IMG_2960    IMG_2963

IMG_2962   IMG_2964

Hi ha molt motius per passar-se a la tela: per cuidar una mica el planeta, per economia, per comoditat, per que quan ho provis no voldràs tornar al plàstic, … I si, al principi hi ha molts dubtes, però passeu-vos pels blogs que van col·laborar a la setmana íntima de Kiwa Kawaii on expliquen teles, tècniques, patrons, dubtes, … Ja em direu!

Enllaço amb RUMS

 


Este tipo de costura es perfecto para aprovechar retales y siempre va bien tener salvaslips nuevos! Fue a partir de la semana íntima que organizó Kiwa Kawaii que me decidí a probar los salvaslips de tela. Había oído hablar mucho de los pañales de tela pero de compresas y salvaslips no tanto. Con la copa ya no utilizo compresas y por tanto sólo he probado los salvaslips. Hice una primera partida y me han ido muy bien. Tanto en la primera como en esta he utilizado el patrón y las instrucciones de Rojo Ababol, la entrada aquí. En esta segunda tanda los he hecho un poco más grandes ya que a veces se mueven; a ver cómo va. He usado tela de algodón y también punto de camiseta. Como absorbente un poco de tela de toalla. Coserlos es muy rápido, primero coso la toalla en una de las caras de la tela, coser y girar, repunte y snap! Hahaha! Qué esquema! Hay muchos motivos para pasarse a la tela: para cuidar un poco el planeta, por economía, por comodidad, por que cuando lo pruebes no querrás volver al plástico, … Y si, al principio hay muchos dudas, pero pásate por los blogs que colaboraron en la semana íntima de Kiwa Kawaii donde explican telas, técnicas, patrones, dudas, … Ya me diréis! Enlazo con RUMS

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Salvaslips de tela

  1. Kiwa Kawaii ha dit:

    Perfectes per acabar petits retalls, còmodes i protegint el planeta. Què més es pot demanar? Són molt macos a més!
    Contenta de tornar a veure per les xarxes la setmana íntima!! Gràcies! 🙂

    M'agrada

  2. munna ha dit:

    mira q es algo que no he hecho nunca aun… no se si me animo…

    M'agrada

  3. Laura ha dit:

    Al final em tindré que fer amb uns, t’han quedat moníiiissims! Muak

    M'agrada

  4. Carena ha dit:

    És una costura que tinc pendent de fer… veient els teus em fa entrar ganes de fer-ne, je ,je.

    M'agrada

  5. estherramirez82 ha dit:

    Que buena idea, nunca se me habría ocurrido, y eso que cuando tuve a mi bebota me plantee hacerlo los pañales jejeje

    M'agrada

  6. Thyssly ha dit:

    Yo también me hice unos y estoy más que encantada, aunque no me iría mal renovar alguno…

    M'agrada

Deixa un comentari

