Rums 4/16 – Faldilla Cordula

Aquesta setmana per fi he cosit la Cordula!! La tenia pendent de cosir des de feia temps. Es tracta del patró gratuit Cordula, el podeu trobar aquí i també hi ha una explicació en alemany per cosir-la que es segueix molt bé amb les fotos.

Està cosida amb uns retalls de tela de neopré que vaig trobar al mercat setmanal del poble. El retall de la tela estampada era molt petit però em va donar la mida justa per fer la part principal de la faldilla sense el canesú. Tant davant com darrera porta el canesú i li vaig posar un viu negre. La part del canesú i la cintura són de neopré negre. Per rematar-la vaig posar-li foe negre per la part que no brilla. El vaig tibar una mica perquè no fes ones i em sembla que vaig tibar una mica massa ja que ara fa ones cap a dins… ho he vist més a les fotos que no posada, no crec que ho rectifiqui.

 

Perdoneu la qualitat de les fotos, les vam improvisar… M’encanta el resultat, estic segura que en faré més versions.

Enllaco amb RUMS! Fins aviat!


Esta semana por fin he cosido la Cordula!! La tenía pendiente desde hacía tiempo. Se trata del patrón gratuito Cordula, lo puedes encontrar aquí y también hay una explicación en alemán para coserla que se sigue muy bien con las fotos. Està cosida con unos recortes de tela de neopreno que encontré en el mercado semanal de mi pueblo. El recorte de la tela estampada era muy pequeño pero me dio la medida justa para hacer la parte principal de la falda sin el canesú. Tanto delante como detrás lleva el canesú y le puse un vivo negro. La parte del canesú y la cintura son de neopreno negro. Para rematarla le puse foe negro por la parte que no brilla. Lo tensé un poco para que no hiciera olas y me parece que voy tensé un demasiado ya que hace ondas hacia dentro … lo he visto más en las fotos que no puesta, no creo que lo rectifique. Perdonad la calidad de las fotos, las improvisamos … Me encanta el resultado, estoy segura de que haré más versiones. Enlazo con RUMS! Hasta pronto!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

31 respostes a Rums 4/16 – Faldilla Cordula

  1. vanähsa ha dit:

    Molt xula!!! Tinc aquest patró a la llista de pendents fa temps!

    M'agrada

  2. peus D'ànec ha dit:

    M’encata aquest patró, ahir vaig cosir la meva tercera 😉

    M'agrada

  3. Padawan Costuril ha dit:

    Es un patrón que tengo pendiente hace mucho, queda genial!

    M'agrada

  4. Enaitz ha dit:

    Te ha quedado muy bien!ese toque azul es muy chulo.

    M'agrada

  5. Marian ha dit:

    M’agrada molt la teua falda. Jo en vull fer una i no trobe el patró que m’agrada però esta m’encanta. Ja la tinc a punt d’imprimir je je.

    M'agrada

  6. betweenangel ha dit:

    Una falda muy bonita!

    M'agrada

  7. Me gusta este patrón, tu versión está muy chula, a ver si saco algo de tiempo…

    M'agrada

  8. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Ostres! M’agrada molt la teva cordula!!! Xulissima!!!

    M'agrada

  9. Amaika ha dit:

    es que esta falda me encanta!! creoq ue me voy a poner la mia mañana !! pura envida jajaja

    M'agrada

  10. laia ha dit:

    Doncs ja és la tercera que veig i estic començant a tenir ganes de cosir-me’n una per mi després d’haver vist la teva… jjjjjj

    M'agrada

  11. Cris ha dit:

    Te ha quedado muy chula!!!
    El neopreno es bonito y te queda que ni pinta!

    M'agrada

  12. Malihma ha dit:

    Chulisima!!! A mi este patrón me encanta.
    Te ha quedado genial!

    M'agrada

  13. Edith ha dit:

    Te quedó muy bonita, este es otros de mis eternos pendientes de costura.

    M'agrada

  14. Gracias! Poco a poco voy tachando pendientes de mi lista! 😉

    M'agrada

  15. estherramirez82 ha dit:

    ¡Hola! Te he dejado una nominación en mi blog, espero que te guste, Saludos!!!
    https://agujasdechocolate.wordpress.com/2016/02/02/versatile-blogger-awards/#more-1540

    M'agrada

  16. annawayblog ha dit:

    T’ha quedat molt bé, m’apunto aquest patró, a veure si l’intento algun dia, no soc molt de faldilles pero alguna ha de ser la primera 😉

    M'agrada

Deixa un comentari

