Retorn a les classes de costura

Dissabte vaig reprendre les classes de costura. Totes les classes que he fet han sigut amb la Blanca, figurinista i sastressa excepcional i millor persona. Organitza monogràfics de costura al seu taller i són fantàstics. La Blanca té un mètode per fer fàcil la costura, per no tenir por de cosir i de tallar, i funciona, i tant! Aquest estiu farà tres anys del meu primer monogràfic, i amb el que ara començo ja en sumo 4.

 Tots els projectes dels monogràfics són fets 100% per mi: des del disseny, tria de la roba, patrons, costura, … Amb el primer vaig perdre la por i vaig aprendre la majoria de coses importants: els fils, la glassilla, les teles, la direcció del fil, Els Encants, la caiguda, deixar parlar la tela, …  El primer taller em vaig fer un vestit d’estiu preciós. El segon va ser un abric, si sí! Un abric amb totes les lletres, que des de que el vaig cosir ha sigut el meu abric. Pel tercer tenia un encàrrec, el sr-M em va demanar que li cosís una americana! Moltes peces, molta feina, i molt contenta amb el resultat, per ser la primera, perquè és millorable… Per enguany no portava cap idea, potser un altre abric o uns pantalons, però volia parlar-ho amb la mestra i a veure les teles que trobem, que això sempre condiciona el resultat.

No cal dir que va ser a partir d’aquests tallers que va començar la meva passió per la costura. Estic molt contenta de reprendre les classes, per internet aprenc molt de les bloggeres, però anar al taller i compartir una estona amb les companyes no té preu!

Gràcies Blanca per aquestes estones! Per endinsar-me en el món de la costura! I per molts tallers!


El sábado retomé las clases de costura. Todas las clases que he hecho han sido con Blanca, figurinista y sastra excepcional y mejor persona. Organiza monográficos de costura en su taller y son fantásticos. Blanca tiene un método para hacer fácil la costura, para no tener miedo de coser y cortar, y funciona, vamos si funciona! Este verano hará tres años de mi primer monográfico, y con el que ahora empiezo ya sumo 4. Todos los proyectos de los monográficos son hechos 100% por mí: desde el diseño, elección de la ropa, patrones, costura, … Con el primero perdí el miedo y aprendí la mayoría de cosas importantes: los hilos, la glasilla, las telas, la dirección del hilo, Els Encants, la caída, dejar hablar a la tela, … El primer taller me hice un vestido de verano precioso. El segundo fue un abrigo, sí sí! Un abrigo con todas las letras, que desde que lo cosí ha sido mi abrigo. Para el tercero tenía un encargo, el sr-M me pidió que le cosiera una americana! Muchas piezas, mucho trabajo, y muy contenta con el resultado, por ser la primera, porque es mejorable … Para este año no llevaba ninguna idea, tal vez otro abrigo o un pantalón, pero quería hablarlo con la maestra y a ver las telas que encontramos, que eso siempre condiciona el resultado. No hace falta decir que fue a partir de estos talleres que comenzó mi pasión por la costura. Estoy muy contenta de retomar las clases, por internet aprendo mucho de las bloggeras, pero ir al taller y compartir un rato con las compañeras no tiene precio! Gracias Blanca por estos ratos! Por adentrarme en el mundo de la costura! Y por muchos talleres!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Retorn a les classes de costura

  1. maryjanecrafts ha dit:

    Quina sort… jo ara no tinc temps per res… com m’agradaria anar a classes de costura 😦
    Felicitatsss 😉 si fas amb passió segur que et surt bé, encara que sigui el primer 😉

    M'agrada

  2. qué bé! jo només vaig fer una vegada unes classes en les que ens vam dissenyar i cosir una faldilla i vaig apfendre moltes coses 🙂 Això de ser autodidacta fa que a vegades ingonis coses bàsiques i tenir un profe de tant en tant va molt bé.

    M'agrada

  3. Retroenllaç: RUMS 14/16 – Abric | Mei, fet amb amor

  4. Retroenllaç: Pantalons | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

