RUMS 7/16 – Brodat a peça bàsica

Us agraden els brodats? Poden donar vida a una peça de roba senzilla. Quan vaig veure aquest el vaig trobar preciós i no vaig dubtar a comprar-lo. Tenia clar que l’aplicaria en una peça bàsica. He triat la Plantain, un patró que ja he cosit altres vegades aquí, aquí i aquí. Sí, una altra Plantain! Perdoneu que sigui una mica pesada amb aquest patró però m’encanta!

He triat una tela de punt gris molt molt agradable, però també una mica escassa. Ja veieu que les mànigues són fins al colze (literalment no tenia més tela). M’agrada la mida que ha quedat, encara que no descarto fer-la de màniga curta o buscar una tela que combini per fer la màniga llarga, ja veurem. Pels acabats de les mànigues i el baix he fet servir agulla doble.

Aquest tipus d’aplicacions són molt fàcils de posar i personalitzen la nostra roba. Es poden fer directament sobre la tela o, com aquest cas, agafar un brodat i enganxar-lo a la peça de roba. Podeu posar-los en una peça cosida per vosaltres o comprada. Per fixar el brodat el col·loquem sobre la samarreta/vestit i la fixem amb agulles. Us recomano que us l’emproveu en aquest punt i l’adapteu si cal. Un cop ens agradi com queda col·locat el brodat agafem fil i agulla i, amb paciència, cosim a mà els voltants amb petites puntades. Us animeu a personalitzar amb brodats?

Vaig a veure el RUMS que té molt bona pinta! Sobretot vull veure les versions del model Kelopuu de l’Ottobre que tinc tallada de fa temps i amb ganes de cosir-la!

Que tingueu bon cap de setmana!


Os gustan los bordados? Pueden dar vida a una prenda sencilla. Cuando ví este lo encontré precioso y no dudé en comprarlo. Tenía claro que lo aplicaría en una pieza básica. He elegido la Plantain, un patrón que ya he cosido otras veces aquí, aquí y aquí. Sí, otra Plantain! Perdonad que sea un poco pesada con este patrón pero me encanta! He elegido una tela de punto gris muy muy agradable, pero también un poco escasa. Ya veis que las mangas son hasta el codo (literalmente no tenía más tela). Me gusta la medida que ha quedado, aunque no descarto hacerla de manga corta o buscar una tela que combine para hacer la manga larga, ya veremos. Para los acabados de las mangas y el bajo he usado aguja doble. Este tipo de aplicaciones son muy fáciles de poner y personalizan nuestra ropa. Se pueden hacer directamente sobre la tela o, como este caso, coger un bordado y pegarlo en la prenda. Puede ponerse en una pieza cosida por vosotras o comprada. Para fijar el bordado lo colocamos sobre la camiseta / vestido y la fijamos con alfileres. Os recomiendo que os la probéis en este punto y la adaptéis si es necesario. Una vez nos guste como queda colocado el bordado cogemos hilo y aguja y, con paciencia, cosemos a mano los alrededores con pequeñas puntadas. Os animáis a personalizar con bordados?Voy a ver RUMS que tiene muy buena pinta! Sobre todo quiero ver las versiones del modelo Kelopuu del Ottobre que tengo cortada hace tiempo y con ganas de coserla! Que tengais buen fin de semana!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

20 respostes a RUMS 7/16 – Brodat a peça bàsica

  1. vanähsa ha dit:

    M’encanta!! Quina bona idea per alegrar una samarreta bàsica!

    M'agrada

  2. annawayblog ha dit:

    Ha millorat completament una camiseta bàsica! Molt bona idea!

    M'agrada

  3. Noelieska ha dit:

    La verdad es que le da un aire muy sofisticado a una camiseta sencilla. Nunca me lo había planteado. Ahora, idea directa a la libreta por si llega el momento. Gracias por la inspiración! !

    Liked by 1 person

  4. Padawan Costuril ha dit:

    Es precioso! Aunque yo no soy de bordados jejeje.

    M'agrada

  5. Pilar ha dit:

    Te ha quedado preciosa, me encanta, te lo copio! ;-))

    M'agrada

  6. Yolanda ha dit:

    Me gusta mucho! Venga, queremos ver esa kelopuu!!!

    Liked by 1 person

  7. Esther ha dit:

    Estupendo bordado!! yo suelo comprarlos autoadhesivos. Planchar y listo para poner. Me ahorro el paso de coserlos 😉

    M'agrada

  8. no soc gaire de brodats, però he de dir que m’ha encantat la teva samarreta!!! t’ha quedat fantàstica, la forma i els colors li queden genial!

    M'agrada

  9. Malona Alona ha dit:

    Doncs, pot ser es fácil d’aplicar, pero te una feïnada per asegurar-ho a la peça de roba! Aixó si el resultat es sorprenent i dona vida a una samarreta llisa. Enhorabona!

    M'agrada

  10. Edith ha dit:

    Se ve hermosa y con un bordado cambias totalmente una prenda.

    M'agrada

  11. laia ha dit:

    Quina mànera més bonica de canviar l’estil d’una samarreta. M’encanta la idea!

    M'agrada

  12. Retroenllaç: RUMS 20/16 – Samarreta Plantain amb relleu | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

