RUMS 8/16 – Samarreta HEMLOCK TEE

Avui he provat un patró nou de samarreta. Es tracta del Hemlock Tee de Grainline Studio.

img_3249

img_3255Em vaig subscriure al seu blog i em van enviar un enllaç al patró i l’he volgut provar. Si no coneixeu el blog us el recomano, té patrons i tutorials molt xulos i idees inspiradores.

El patró és molt molt senzill, tant que casi no té forma, és d’aquestes samarretes que queden despenjades. Es cus en un moment. La tela té un estampat que recorda un “animal print” en marrons i blaus en un fons clar. El patró és talla única. La part del cos queda bastant ample i les mànigues m’han quedat una mica curtes. Crec que té molt de joc aquest patró, què us sembla? El coneixeu? L’heu cosit?

Perdoneu per les fotos, les vam improvisar pel carrer…

Vaig a veure què hi ha pel RUMS!


Hoy he probado un patrón nuevo de camiseta. Se trata del Hemlock Tee de Grainline Studio. Me suscribí a su blog y me enviaron un enlace al patrón y la he querido probar. Si no conoceis el blog os lo recomiendo, tiene patrones y tutoriales muy chulos e ideas inspiradoras. El patrón es muy muy sencillo, tanto que casi no tiene forma, es de esas camisetas que quedan descolgadas. Se cose en un momento. La tela tiene un estampado que recuerda un “animal print” en marrones y azules en un fondo claro. El patrón es talla única. La parte del cuerpo queda bastante ancha y las mangas me han quedado un poco cortas. Creo que tiene mucho juego este patrón, ¿qué os parece? Lo conocéis? Lo has cosido? Perdonad por las fotos, las improvisamos por la calle … Voy a ver qué hay por RUMS!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a RUMS 8/16 – Samarreta HEMLOCK TEE

  1. vanähsa ha dit:

    És un patró molt xulo, i a sobre gratuit, què més vols??!! Jo me n’he fet un parell! T’ha quedat genial!

    M'agrada

  2. Et queda genial. Jo crec que me’l vaig descarregar una vegada…. El tornaré a mirar perqué al veure el teu m’han entrar ganes de cosir un….

    M'agrada

  3. munna ha dit:

    Yo lo tengo pendiente!! te queda muy bien!

    M'agrada

  4. Malihma ha dit:

    Et queda genail! vaig a veure el patró, merci!

    M'agrada

  5. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Doncs el tinc descarregat pero encara no l’he cosit mai… Molt maco!

    M'agrada

  6. Edith ha dit:

    Te queda muy bien!! un patrón más a mi larga lista de pendientes!!

    M'agrada

Deixa un comentari

