Versatile blogger award

Quina sorpresa!!! Dues bloggers estupendes m’han donat un premi que no m’esperava: The Versatile Blogger Award!

versatile-blogger-award11

Primer de tot agrair molt sincerament aquest reconeixement tant a MaryJane…Crafts que té un blog sobre manualitats, reciclatge i tot el que se li creui pel camí; i la fantàstica Esther de Agujas de Chocolate, un blog de receptes, DIY, costura, punt, … Gràcies a les dues, m’ha fet moltíssima il·lusió que hagueu pensat en el meu blog!

Quan et donen aquest premi, has de fer 3 coses: agrair a la persona que te’l dóna, explicar 7 coses sobre tu i després atribuir-lo a 15 blogs que t’agradin. La primera ja l’he fet, de nou: moltes gràcies noies!

La segona, 7 coses sobre mi:

  1. Sempre m’han agradat les manualitats i fer coses amb les mans: pentinar, pintar, ceràmica, … i ara la costura.
  2. Sóc mare d’una nena, la mini-M. M’encanta ser mare! És el millor del món!
  3. Sempre m’agrada veure el costat positiu de les coses.
  4. M’encanta ballar!
  5. De petita era rossa, molt rossa, tant que sovint em preguntaven si era alemanya.
  6. Reconec que m’estic tornant addicta al mòbil… aggggr! i no n’estic gaire orgullosa…
  7. No m’agrada gens que la gent no sigui puntual, jo procuro no ser-ho i no m’agrada que em facin esperar.

Per saber alguna cosa més passeu per la pàgina Sobre Mi que vaig actualitzar fa uns dies.

I ara repartir premis per alguns dels blogs que tinc de referència. La veritat és que són molts els que segueixo i he volgut posar una representació, al final me n’han sortit casi 20, no puc treure’n cap! I encara en posaria més! Als que he donat premi, gràcies per compartir a la xarxa una mica de vosaltres. Si teniu ganes de seguir perfecte i sinó no passar res, us seguiré igual! 🙂

  1. Vanäsha
  2. Kiwa Kawaii
  3. La porta màgica
  4. uVe de Veronica
  5. La Pantigana
  6. Pandilleando
  7. Mi rincón de Mariposas
  8. Diario de Naii
  9. Fashion LAB
  10. Las Teje y Maneje
  11. Nairamkitti DIY
  12. Tree House Barcelona
  13. Noelieska
  14. Skirt as Top
  15. Annaway
  16. Maguiandmi
  17. Costurera de retales
  18. Small and Nice
  19. Oh, mother mine

Si no en coneixeu algun passeu a veure’ls perquè tots valen molt la pena!

Una abraçada a tots!


Qué sorpresa !!! Dos bloggers estupendas me han dado un premio que no esperaba: The Versatile Blogger Award! Ante todo agradecer muy sinceramente este reconocimiento tanto a MaryJane … Crafts que tiene un blog sobre manualidades, reciclaje y todo lo que se le cruce por el camino; y la fantástica Esther de Agujas de Chocolate, un blog de recetas, DIY, costura, punto, … Gracias a las
dos, me ha hecho muchísima ilusión que hayas pensado en mi blog! 
Cuando te dan este premio, tienes que hacer 3 cosas: agradecer a la persona que te lo da, contar 7 cosas sobre ti y luego atribuirlo a 15 blogs que te gusten. La primera ya la he hecho, de nuevo: muchas gracias chicas! La segunda, 7 cosas sobre mí: 

  1. Siempre me han gustado las manualidades y hacer cosas con las manos: peinar, pintar, cerámica, … y ahora la costura. 
  2. Soy madre de una niña, la mini-M. Me encanta ser madre! Es el mejor del mundo! 
  3. Siempre me gusta ver el lado positivo de las cosas. 
  4. Me encanta bailar! 
  5. De pequeña era rubia, muy rubia, tanto que a menudo me preguntaban si era alemana. 
  6. Reconozco que me estoy volviendo adicta al móvil … aggggr! y no estoy muy orgullosa … 
  7. No me gusta nada que la gente no sea puntual, yo procuro no serlo y no me gusta que me hagan esperar.

Para saber algo más pasar por la página Sobre Mí que actualicé hace unos días.

Y ahora repartir premios por algunos de los blogs que tengo de referencia. La verdad es que son muchos los que sigo y he querido poner una representación, al final me han salido 20, no puedo sacar ninguna! Y aún en pondría más! A los que he dado premio, gracias por compartir en la red un poco de vosotros.

  1. Vanäsha
  2. Kiwa Kawaii
  3. La puerta mágica
  4. UVE de Veronica
  5. la Pantigana
  6. Pandilleando
  7. Mi rincón de Mariposas
  8. Diario de Naii
  9. Fashion LAB
  10. Las Teje y maneje
  11. Nairamkitti DIY
  12. Skarlett
  13. Tree House Barcelona
  14. Noelieska
  15. Skirt as Top
  16. Annaway
  17. Maguiandmi
  18. Costurera de retales
  19. Small and Nice
  20. Oh, mother mine

Si no conoces alguno pasa a verlos porque todos valen la pena! Un abrazo a todos!

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Versatile blogger award

  1. laia ha dit:

    Ooooh!!! Moltíssimes feilcitats pels dos premis que t’han donat això vol dir que reconeixen la feina que fas!!!!!!
    I també moltes gràcies per haver pensat en mi i incloure’m a la “super llista” de gent que també se’l mereix!
    Gràcies, gràcies i gràcies!!!

    M'agrada

  2. maryjanecrafts ha dit:

    🙂 te’l mereixes 🙂 una abraçada

    Liked by 1 person

Deixa un comentari

