Conillets de Pasqua

Aquest any he fet conillets de Pasqua! Vaig començar fent-ne un i quan estava a mitges vaig decidir tallar-ne uns quants més variats i repartir-los a fillols, nebots i amics. Encara els tinc tots a casa, són tant monus tots juntets! Estic segura que seran un èxit! 🙂

DSC_0950

El patró el podeu trobar aquí, hi ha altres animalons molt divertits. En comptes de botons als ulls i brodat he optat per retoladors tèxtils pel nasset per anar més ràpid.  

DSC_0953 DSC_0954DSC_0957

En un dels conillets he posat tela groga a les orelletes, només tenia uns retalls i volia participar al repte de #yellowisthenewblack que van proposar l’Anna de Cal Joan i Fushufana, què us sembla? És vàlid?

I vosaltres? Heu fet alguna costura especial per Pasqua?

Fins aviat!


Este año hemos hecho conejitos de Pascua! Empecé haciendo un y cuando estaba a medias decidí cortar unos cuantos más variados y repartirlos a ahijados, sobrinos y amigos. Aún los tengo todos en casa, son tanto monos todos juntitos! Estoy segura de que serán un éxito! 🙂 El patrón se puede encontrar aquí, hay otros animales muy divertidos. En vez de botones en los ojos y bordado en la nariz he optado por rotuladores téxtiles para ir más rápido. En uno de los conejitos he puesto tela amarilla en las orejas, sólo tenía unos recortes y quería participar en el reto de #yellowisthenewblack que propusieron Anna de Cal Joan y Fushufana, ¿qué os parece? Es válido? Y vosotras? Habeis hecho alguna costura especial para Pascua? Hasta pronto!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Conillets de Pasqua

  1. annawayblog ha dit:

    Que bonics! Uiii!! Estaran encantats tots! Si te’n sobra algún pensa en mi! 😉

    M'agrada

  2. laia ha dit:

    Quina xulada!!!! M’agraden tots, jo no sabria pas quin escollir…

    M'agrada

  3. Que monos!!! Que manos tienes!!!!

    M'agrada

  4. kuka & bubu ha dit:

    moníssims, nena!!

    M'agrada

Deixa un comentari

