RUMS 15/16 – Vestit Art Teacher

DSC_0587

Sou de vestits? A mi m’encanten! Quan vaig veure el vestit 12. Art Teacher de l’Ottobre 5/2014 vaig saber que el cosiria. Em van regalar aquesta tela lila amb una mica de caiguda i de seguida la vaig guardar per fer aquest patró.

IMG_1226 IMG_1222 IMG_1223  IMG_1225

Estic contenta de com m’ha quedat la costura, les butxaques m’encanten!

DSC_0594 DSC_0593 DSC_0592

La veritat és que no m’hi sento gaire còmoda, potser hauria d’haver fet una talla més petita, me’l veig molt sac.

DSC_0590 

Enllaço amb RUMS i amb Fans de Ottobre Design! Vaig a veure les costures d’avui, vens?


Sois de vestidos? A mí me encantan! Cuando vi el vestido 12. Art Teacher del Ottobre 5/2014 supe que lo hiba a coser. Me regalaron esta tela lila con un poco de caída y enseguida la guardé para hacer este patrón. Estoy contenta de como me ha quedado la costura, los bolsillos me encantan! La verdad es que no me siento muy cómoda, quizás debería haber hecho una talla más pequeña, me lo veo muy saco. Enlazo con RUMS y con Fans de Ottobre Design! Voy a ver las costuras de hoy, vienes?


 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

33 respostes a RUMS 15/16 – Vestit Art Teacher

  1. Fans de OTTOBRE ha dit:

    Ohhh un color super bonito para este patrón. Este patrón anchote queda genial, la verdad. Pero si que es cierto que las tallas de la revista suelen ser completitas jeje

    Gracias por enlazar a Fans de Ottobre.

    Besos

    M'agrada

  2. annawayblog ha dit:

    És molt bonic amb aquesta tela Lila, si que sembla un model ample i no crec que t’hagis passat de mida, malament no es veu, el que no sé és si al fer-ho més a la ajustat si perdria la gràcia, no? A mi també m’agrada com t’han quedat els detalls de les butxaques.

    M'agrada

  3. Itziar ha dit:

    A mí también me gustaba ese modelo pero sí lo veo un poco ancho. Una talla menos, creo que la ottobre woman lo pide casi siempre.

    M'agrada

  4. Anna caljoan ha dit:

    Em sembla que per norma… Les d’aquest pais necessitem una talla menys dels models ottobre. Jus avui al blog he tingut que fer un “apaño” amb in model massa gran.

    M'agrada

  5. vanähsa ha dit:

    És un vestit molt xulo, m’encanta el color!! Sempre el pots estrenyer una mica si el veus massa ample, al revés sí que no tindria solució!

    M'agrada

  6. Padawan Costuril ha dit:

    El color es precioso… Yo sí lo haría una talla menos….

    M'agrada

  7. Xandra ha dit:

    Yo nunca he cosido patrones de la ottobre.. El color me encanta!!! y los bolsillos también son bonitos.

    M'agrada

  8. Yolanda ha dit:

    Siempre me llama mucho la atención este modelo, pero me da miedo lo ancho que se ve! Acabaré probando algún día!!😘😘😘

    M'agrada

  9. Malihma ha dit:

    Pues tiene muy buena pinta y el color es precioso, pero también pienso que una talla menos te quedaría mejor.

    M'agrada

  10. Noelieska ha dit:

    Superchuli!!! Al final me voy a tener que pillar ese número pq veo que de ahí hacéis cosas chulísimas!

    M'agrada

  11. Uauh!! Però quina passada de costura. M ‘agrada molt com t’ha quedat. I el color xulíssim!!! Ample? Bueno…estàs a temps de ficar-li una mica. No?
    Muaks

    Liked by 1 person

  12. lapantiganashop ha dit:

    Jo li ficaria una mica pels costats, segur que t’ho trobes millor 😉

    Liked by 1 person

  13. Basha ha dit:

    M’encanta el color!! La tela es crepe??
    els detalls de les butxaques xulissims i repecte a la talla, poder una talla menys si.. pero poder encara el pots adaptar…

    M'agrada

  14. Vicky - Nina de drap ha dit:

    No recordo aquest patró… Vaig a veure! Estas a temps per sort d’arreglar-ho… Al revés seria més complicat. Molt maco el color que has triat! 🙂

    M'agrada

  15. que guay! es uno de mis colores favoritos!! y te sienta genial 🙂

    M'agrada

  16. Como buena teacher que soy te pongo un super 10 jijijiji besitos

    M'agrada

  17. Esther ha dit:

    Todas estamos de acuerdo en que el color es precioso. Si el riesgo es que no te sientas cómoda, ¿porqué no lo retocas? Yaaa lo sé… descoser nunca apetece 🙂

    M'agrada

  18. Klor ha dit:

    Si que parece ancho, pero tiene las mangas caídas por lo que no será un modelo pegado al cuerpo.
    Eso no quiere decir que una talla menos no te venga bien .
    Parece ser que muchas de las que coséis de esa revista, se quejan de que las tallas son completas, más que las de aquí.
    El vestido me parece muy cómodo.
    Me encantan esos bolsillos.
    Si no te encuentras cómoda, modifícalo y si no, a disfrutarlo.
    Biquiños!!!

    M'agrada

  19. kuka & bubu ha dit:

    Jo he arribat a la conclusió que de l’Ottobre sempre s’ha de fer una talla menys!! I mira que només me n’he cosit tres peces, però veig que a totes ens passa el mateix!
    Entra’l si pots, que segur que te’l posaràs amb més ganes!!

    M'agrada

  20. Edith ha dit:

    Se ve muy bien, el color precioso, si tu no te sientes cómoda, metele un poco a la costura de los laterales, es mejor hacerle un arreglito que al final dejar de usarlo, no seria justo porque la tela e muy bonita.

    M'agrada

  21. Pánico me dan las tallas de la ottobre!!! Normalmente voy probando contínuamente. En camiseta quizás se nota menos que en vestido. Yo no soy de vestidos, pero es verdad que éste me llamo la atención cuando lo vi en la revista por esos bolsillos. Espero que puedas arreglarlo y sentirte cómoda con él porque sería una pena por esa tela taaaan chula.

    M'agrada

Deixa un comentari

