Banyador i gorra per la piscina

Aquesta setmana la mini_M comença piscina amb l’escola. Estic segura que li encantarà i la feina serà fer-la sortir de l’aigua! És un belluguet! Avui us ensenyo els banyadors i gorres que farà servir.

  

El taronja ja us el vaig ensenyar aquí juntament amb altres banyadors de l’estiu passat aquí. Estan fet amb el patró del Diario de Naii, que el podeu trobar aquí. Estan fets amb lycra i van folrats per la part del davant, rematats amb foe. Li van perfectes, la gorra em sembla que serà una mica gran, hauré d’ajustar la goma.

  

 

Fan piscina els vostres petits?

La setmana que ve us ensenyo la bossa de la piscina que li he cosit!

Aprofito per inaugurar i participar al #menudainspiracion de #laPantigana

menuda inspiracion.jpg


Esta semana mini_M empieza piscina con la escuela. Estoy segura de que le encantará y les va a costar sacarla del agua! Es un torbellino! Hoy os enseño los bañadores y gorros que utilizará. El naranja ya os lo enseñé aquí junto con otros bañadores del verano pasado. Están hechos con el patrón del Diario de Naii, que podeis encontrar aquí. Están hechos con lycra y forrados por la parte delantera, rematados con foe. Le van perfectos, la gorra me parece que es un poco grande, tendré que ajustar la goma. Van a piscina vuestros peques? La semana que viene os enseño la bolsa de la piscina que le he cosido! Aprovecho para inaugurar y participar en #menudainspiracion de #laPantigana

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

26 respostes a Banyador i gorra per la piscina

  1. annawayblog ha dit:

    Els hi encanta la piscina! Anirà molt guapa tota conjuntada, molt bonics els dos.

    M'agrada

  2. Padawan Costuril ha dit:

    ¡Qué guay! Yo estaba pensando coser algún bikini a la peque también… Te han quedado genial. Las mías van a natación desde los 15 meses y encantadas! 🙂

    M'agrada

  3. lapantiganashop ha dit:

    M’encanten el banyadors pels menuts. T’han quedar molt bé! Els meus també han començat aquest any natació al cole i va ser l’excusa perfecta per a cosir-ne un

    M'agrada

  4. munna ha dit:

    yujuuuu bañadores yaaaa… M’agraden molt!

    M'agrada

  5. Monísimo!! a mi peque también lke gusta mucho el piscineo 😉

    M'agrada

  6. Yolanda ha dit:

    Vaya dos conjuntazos! Eres una valiente!!

    M'agrada

  7. laia ha dit:

    Serà la més guapa de la piscina amb això tan bonic que li has cosit. Quina crack!!!

    M'agrada

  8. Itziar ha dit:

    Chulísimos conjuntos. Mis hijas también son mucho de piscina.

    M'agrada

  9. Bien!!! Esto me recuerda al verano

    M'agrada

  10. Enaitz ha dit:

    Que bien te han quedado!y que bonitos los bañadores!!

    M'agrada

  11. Como molan! Nosotras acabamos de empezar en natación!

    M'agrada

  12. Nuria ha dit:

    Ui, em semblen molt difícils de fer, no? El taronja m’encanta.

    M'agrada

  13. Neus ha dit:

    Són xulissims, anirà guapíssima!

    M'agrada

  14. me voy a buscar ese patrón de Naii, no has puesto el enlace??
    yo busco algo así pero para hacerle los maillots de gimnasia rítmica…pero me dan pánico!!!
    valiente!!! tus conjuntos son chulísimos, Me encanta cuando hay handmade en todos los ámbitos.

    M'agrada

  15. Retroenllaç: Bosses per la piscina | Mei, fet amb amor

  16. Retroenllaç: Banyadors nena | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

