Sant Jordi 2016

Sant Jordi és un dia especial, màgic, ple de llum, llibres, roses, olors, passejades, somriures, trobades, regals, il·lusió, … Ens encanta passejar per les parades de llibres i badar. I de passada buscar el llibre que ens han recomanat o el que ens sembla que ens agradarà llegir.

Com que ha caigut en dissabte hem aprofitat per voltar al matí i portar roses i llibres als destinataris.

  

  

I per l’ocasió he cosit una bossa amb temàtica de Sant Jordi. Amb un retall de tela que tenia, una tote bag senzilla, i he volgut estrenar el Kraftex que vaig comprar a la Fira de Patchwork de Sitges a l’estand de Tela Marinera. Com veieu el tros de kraft només és la base i la resta està fet amb la mateixa tela. Des de que tinc la Silhouette tinc un taulell a Pinterest on hi guardo els dibuixos que m’agraden i tenia aquests motius de Sant Jordi! (Si les voleu us poso l’enllaç aquí). No podia faltar l’etiqueta pròpia i la de “Fet a mà amb amor” de Hilos y mas i participo al #putalabelonit

   

Hem omplert la bossa, què us semblen aquests llibres? Quins heu comprat vosaltres?

Heu vist quines roses més maques de paper que fa la meva amiga de Amartesania, m’encanten!

Aquí la nostra participació al #saraodiadellibro16 de Costurera de Retales, gràcies per muntar mogudes d’aquestes!!


Sant Jordi es un día especial, mágico, lleno de luz, libros, rosas, olores, paseos, sonrisas, encuentros, regalos, ilusión, … Nos encanta pasear por las paradas de libros. Y de paso buscar el libro que nos han recomendado o lo que nos parece que nos gustará leer. Como es sábado hemos aprovechado para pasear por la mañana y llevar rosas y libros a los destinatarios. Y para la ocasión he cosido una bolsa con temática de Sant Jordi. Con un retal de tela que tenía, una tote bag sencilla, y he querido estrenar el Kraftex que compré en la Feria de Patchwork de Sitges en el stand de Tela Marinera. Como veis el trozo de kraft sólo es la base y el resto está hecho con la misma tela. Desde que tengo la Silhouette tengo un tablero en Pinterest donde guardo los dibujos que me gustan y tenía estos de Sant Jordi! (Si los queréis os pongo el enlace aquí). No podía faltar la etiqueta propia y la de “Hecho a mano con amor” de Hilos y mas y participo en #putalabelonit. Hemos llenado la bolsa, ¿qué os parecen estos libros? ¿Cuales habéis comprado vosotros? Habéis visto qué rosas más bonitas de papel que hace mi amiga de Amartesania, me encantan! Aquí nuestra participación en el # saraodiadellibro16 de Costurera de Retales, gracias por montar saraos!!

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Sant Jordi 2016

  1. annawayblog ha dit:

    Quin munt de llibres!! Has aprofitat molt bé la xulíssima bossa que t’has fet en un plis plas! Ahir, per St.Jordi, vaig treballar tot el dia, però vaig fer una escapadeta rapideta per a fer una ullada al migdia, al final no em vaig poder comprar res perquè vaig veure moltes coses interessants però a la vegada no em vaig decidir i és que encara tinc llibres per començar, primer vull fer net i desprès ja em miraré de nous.

    M'agrada

  2. Cris ha dit:

    Molt xula!!!

    M'agrada

  3. Retroenllaç: Leggins Lampi pirates | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

