RUMS 20/16 – Samarreta Plantain amb relleu

La Pantigana ha tornat amb molta energia i moltes propostes i saraus! Les seves propostes sempre porten un plus, un nou repte. M’agradaria apuntar-me a tots però no crec que el meu temps doni per tantes costures en tant poc temps. Una de les mogudes que planteja és #relieves i ens posa un tutorial aquí.

Plantain+Relieves03

He triat una tela llisa, com recomana, i el patró de la Plantain, aquest cop de màniga curta (altres versions aquí, aquí, aquí i aquí). Per “estampar” la tela he fet servir pega d’esprai, una mica de goma Eva i fil platejat per fer contrast. El que més m’ha costat ha sigut enganxar la tela posterior, se m’ha fet un manyoc quan he posat la pega.

Plantain+Relieves05

He volgut fer una simulació de collaret a la zona de l’escot, i és que després de veure’n tants amb #hastaelcuellohandmade m’han agafat ganes de portar-ne. Segur que repeteixo la tècnica, m’encanta el resultat!

Per rematar el coll he fet servir una mica de foe platejat que vaig comprar el primer cop que vaig anar a una botiga Tiger. Tant el foe com les mànigues i el baix estan cosits amb puntada zig-zag de tres temps amb fil platejat. Una cinta també platejada pel baix que m’ha regalat la Vanähsa, moltes gràcies guapa!

Plantain+Relieves04  Plantain+Relieves02  Plantain+Relieves07

Enllaço amb RUMS i amb el recopilatori de RELIEVES

M’encantarà llegir els vostres comentaris! Que acabeu molt bé la setmana!


La Pantigana ha vuelto con mucha energía y muchas propuestas y saraos! Sus propuestas siempre llevan un plus, un nuevo reto. Me gustaría apuntarme a todos pero no creo que mi tiempo dé para tantas costuras en tan poco tiempo. Una de las movidas que plantea es #relieves y nos pone un tutorial aquí. He elegido una tela lisa, como recomienda, y el patrón de la Plantain, esta vez de manga corta (otras versiones aquí, aquí, aquí y aquí). Para “estampar” la tela he usado pegamento de spray, un poco de goma Eva e hilo plateado para hacer contraste. Lo que más me ha costado ha sido pegar la tela posterior, se me ha hecho un lio cuando he puesto el pegamento. He querido hacer una simulación de collar en la zona del escote, y es que después de ver tantos con #hastaelcuellohandmade me han entrado ganas de llevar. Seguro que repito la técnica, me encanta el resultado! Para rematar el cuello he usado un poco de foe plateado que compré la primera vez que fui a una tienda Tiger. Tanto el foe como las mangas y el bajo están cosidos con puntada zigzag de tres tiempos con hilo plateado. Una cinta también plateada por el bajo que me ha regalado la Vanähsa, muchas gracias guapa! Enlazo con RUMS y con el recopilatorio de Relieves. Me encantará leer vuestros comentarios! Que acabeis muy bien la semana!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a RUMS 20/16 – Samarreta Plantain amb relleu

  1. Itziar ha dit:

    Buena idea lo de simular collar. Es un punto.

    M'agrada

  2. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Qué original!! Me gusta.

    M'agrada

  3. kuka & bubu ha dit:

    Ohhhh! A mi no m’arriben les hores per tantes coses que vull fer! Això dels relleus ho volia provar i encara res!!
    T’ha quedat molt original la samarreta!!

    M'agrada

  4. Merche Kushona ha dit:

    ja t’ho he dit al Instagram, m’encanta el coll, la tecnica tinc ganes de probarla pero així simulant un collaret queda genial! quina sort lo del FOE, fa poc vaig anar a un Tiger pero no en vaig trobar

    M'agrada

  5. Malihma ha dit:

    Jo volia arribar a alguna de les propostes de la pantigana però se’m passa el mes i encara no he fet cap. El collaret es molt original. T’ha quedat una plantain molt maca!

    M'agrada

  6. La Dalia Azul ha dit:

    Muy bonita la camiseta. Los relieves le dan un punto muy interesante. Lo apunto para hacerlo pronto, ya os contaré.

    M'agrada

  7. Edith ha dit:

    Que bonita esta versión de la plantain, los apliques en relieve la hacen ver totalmente diferente.
    .

    M'agrada

Deixa un comentari

