Vestit Lionella estrellat – Menuda inspiració

Bon dia!!

Avui us ensenyo un vestit de l’Ottobre. Es tracta del model 15.Lionella de l’Ottobre 3/2015. Un model amb faldilla doble molt bonica.

lionella10

Per fer-lo tenia una tela de sudadera d’hivern color cru una mica sosa i que estampar amb estrelletes i pintura tèxtil vermella. El segell el vaig fer amb goma eva i una tap de suro. Ha millorat molt la tela encara que em va quedar fluixet, a les fotos ja porta algunes rentades. Les mànigues les vaig allargar. Pel coll i punys una mica de puny vermell. Els acabats de la faldilla amb agulla doble i fil vermell.

lionelles05  lionella04  lionella01

lionelles08  lionella09

Amb aquesta costura participo al recopilatori de Menuda Inspiración i enllaço amb el blog de Fans de Ottobre Design

lionella08 lionella07  lionella02


Buenos días !! Hoy os enseño un vestido de la Ottobre. Se trata del modelo 15.Lionella de la Ottobre 3/2015 . Un modelo con falda doble muy bonita. Para hacerlo tenía una tela de sudadera de invierno color crudo un poco sosa y que estampé con estrellitas y pintura textil roja. El sello lo hice con goma eva y una tapón de corcho. Ha mejorado mucho la tela aunque me quedó suave el color, en las fotos ya lleva algunas lavadas. Las mangas las alargué. Para el cuello y puños un poco de puño rojo. Los acabados de la falda con aguja doble e hilo rojo. Con esta costura participo en el recopilatorio de Menuda Inspiración y enlazo con el blog de Fans de Ottobre Design.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

9 respostes a Vestit Lionella estrellat – Menuda inspiració

  1. Ohhh aquest model m’encanta però encara no m’he atrevit a cosir-lo. T’ha quedat moooolt xuluuu

    M'agrada

  2. Padawan costuril ha dit:

    Qué bonito queda!!!

    M'agrada

  3. annawayblog ha dit:

    Se la veu encantada girant i saltant! Molt bona idea estampar-la.

    M'agrada

  4. Malihma ha dit:

    Me encanta el estampado que le has hecho! Fantástico!

    M'agrada

  5. fans de ottobre ha dit:

    Qué bonito!!! Además, al estampar la tela a mano, tiene un valor especial!!
    Nos encanta! Muchas gracias por enlazar en el blog Fans de Ottobre!!

    M'agrada

Deixa un comentari

