RUMS 21-/16 – Vestit African Print

african-print-06

Tenia aquesta tela esperant un projecte fins que des del blog de Fans de Ottobre Design van proposar el Cose Conmigo del vestit African Print i va quedar automàticament adjudicada. Per molt poquet no vaig arribar a temps d’entrar al sorteig, la propera vegada a cosir més de pressa :P.

He seguit el CC, us el recomano, gràcies per fer-lo noies!

He modificat l’escot del davant baixant-lo una mica desprès d’emprovar-me’l i veure que quedava molt molt tancat. És la única modificació, la resta igual que el patró. M’agrada més com queda amb un cinturó, sinó me’l veig una mica sac.

   

african-print-05  african-print-03

Va arribar el moment botó i amb els colors que té el vestit he volgut posar un snap de color per donar-ni encara més. Gràcies a totes les que vareu contestar la meva crida per triar color de l’snap, finalment he posat aquest que va ser el color “guanyador”.

african-print-02

Heu vist ja totes les versions? Vaig a veure si en trobo alguna a RUMS i a veure-les totes al Blog de Fans de Ottobre Design.

M’encantarà llegir els teus comentaris, gràcies per passar per aquí!


Tenía esta tela esperando un proyecto hasta que desde el blog de Fans de Ottobre Design propusieron el Cose Conmigo del vestido African Print y quedó automáticamente adjudicada. Por muy poquito no llegué a tiempo de entrar en el sorteo, la próxima vez a coser más deprisa: P. Llegó el momento botón y con los colores que tiene el vestido he querido poner un snap de color para darle aún más color. Gracias a todas las que contestasteis mi llamada para elegir color del snap, finalmente he puesto este que fue el color “ganador”. He seguido el CC, os lo recomiendo, gracias por hacerlo chicas! He modificado el escote delantero bajandolo un poco después de probarmelo y ver que quedaba muy muy cerrado. Es la única modificación, el resto igual que el patrón. Me gusta más como queda con un cinturón, sino me lo veo un poco saco. Habéis visto ya todas las versiones? Voy a ver si encuentro alguna en RUMS y ver todas al Blog de Fans de Ottobre Design. Me encantará leer tus comentarios, gracias por pasar por aquí!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

35 respostes a RUMS 21-/16 – Vestit African Print

  1. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    La tela es preciosa, me encanta!!

    M'agrada

  2. annawayblog ha dit:

    Quina tela més bonica, jo el tinc a mitges, tampoc vaig arribar al sorteig i se’m va quedar x acabar, soc un desastre 😜

    M'agrada

  3. Ostres! T’ha quedat super xulu i la tela és una passada!!!!! Més val cosir amb el ritme adequat si el resultat ha de ser aquest. Molt molt molt mooooooolt xuluuuuuu!!!!

    M'agrada

  4. Padawan Costuril ha dit:

    A mi también me gusta más con cinturón. Te ha quedado genial.

    M'agrada

  5. Pintamarela ha dit:

    Muy bonito! el cierre de atrás es una cucada y esa tela espectacular!!

    M'agrada

  6. vanähsa ha dit:

    Que xulo! La tela és preciosa i sí, millor amb cinturó! 🙂 Quines ganes que arribi el proper rums!! ;-D

    M'agrada

  7. Laura ha dit:

    Guapíssima! I la tela una passada 😉

    M'agrada

  8. Kiwa Kawaii ha dit:

    M’agrada molt!! I sí, et queda molt millor amb el cinturó!

    M'agrada

  9. Nuria ha dit:

    Tela perfecta pel vestit!!!

    M'agrada

  10. kuka & bubu ha dit:

    Ohhh! Quina tela més bonica! I a mi també m’agrada més amb cinturó! 😉

    M'agrada

  11. yolanda ha dit:

    Hola! como veo que has probado el pieced y el art teacher… cúal te gusta más de los 3? yo sólo he hecho este africant print… es por saber y decidir 😉 gracias!

    M'agrada

    • Hola Yolanda! Me quedo con el Pieced! Para mi el que me queda mejor y mas ponible en cualquier ocasión. Los otros dos son mas anchotes, aunque no quedé contenta con el Art Teacher y quiero repetir en otra talla más ajustada. Si puedo ayudarte en algo más aquí estoy! 😉 Un abrazo y gracias por pasarte por aquí!

      M'agrada

  12. Vicky - Nina de drap ha dit:

    M’agrada! Jo també el vull cosir. Molt xula aquesta tela!!

    M'agrada

  13. Enaitz ha dit:

    Para mi con el cinturón te queda mejor, es que el patrón es una pasada de anchoooo, yo le comí un montón! que tela más chula!

    M'agrada

  14. Quina xulada de vestit. M’agrada molt la tela…. et senta genial…. jo el tinc pendent..

    M'agrada

  15. Mayumi ha dit:

    Molt maco! M’encanta el detall de l’obertura a l’esquena, i e botó de color li dona un toc ideal.
    A mí també m’agrada més amb el cinturó ^^

    M'agrada

  16. Malihma ha dit:

    Una tela preciosa!!! Te ha quedado genial

    M'agrada

  17. Edith ha dit:

    La tela es una chulada, se ve genial con o sin cinto!!!

    M'agrada

  18. Retroenllaç: Vestit mimmi | Mei, fet amb amor

  19. fans de ottobre ha dit:

    Qué bonito!
    La tela es todo un acierto, le queda fenomenal a este patrón, y a ti te queda mucho más bonito con el cinturón!
    Muchas gracias por coser con nosotras!! La próxima vez seguramente daremos algo más de tiempo para que podáis participar en los sorteos!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

