Samarreta asimètrica mini-M

animal-print-04

Us agrada l’animal print? He de reconèixer que cada vegada m’agrada més. Combina amb tot i fugim dels colors llisos.

Aquest patró ja l’he cosit altres vegades (aquí amb la màniga llarga i goma a la part més llarga) i aquí, és el Asymmetrical Drape Top by EYMM. És divertit i fàcil de cosir. Té poques peces, dues de principals i la part de baix i acabats. En aquest cas els acabats són amb tela negra de samarreta i tot cosit amb l’overlock.

Si porta uns leggins li baixa per les caderes i li queda com un vestit. Amb texans costa més que baixi i es veu més l’efecte arrugat.

animal.print-03  animal-print-06 anima-print-05  animal-print-02

M’agrada molt com li queda, estic pensant de provar si la talla gran m’aniria bé…  😉 Enllaço amb Menuda Inspiración.


Os gusta el animal print? Tengo que reconocer que cada vez me gusta más. Combina con todo y salimos de los colores lisos. Este patrón ya lo he cosido otras veces (aquí en manga larga y goma en la parte más larga) y aquí, es el Asymmetrical Drape Top by EYMM. Es divertido y fácil de coser. Tiene pocas piezas, dos de principales y la parte de abajo y acabados. En este caso los acabados con tela negra de camiseta y todo cosido con la overlock . Si lleva unos leggins le baja por las caderas y le queda como un vestido. Con vaqueros cuesta más que baje y se ve más el efecto arrugado. Me gusta mucho como le queda, estoy pensando de probar si la talla grande me iría bien … 😉 Enlazo con Menuda Inspiración.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Samarreta asimètrica mini-M

  1. Padawan Costuril ha dit:

    Mira que el animal print no me acaba de convencer, pero este ha quedado muy chulo.

    M'agrada

  2. Itziar ha dit:

    Me chiflaaaaaaaa!!!!, la quiero para mí. Está preciosa tu niña con ese conjunto.

    M'agrada

  3. Nunca sé combinar ni en que usar ese tipo de tela,y en esa camiseta me ha encantado,genial!!!

    M'agrada

  4. M’agrada molt. Crec que el patró és xulíssim i aquest print és diferent però li veig punt divertit per a nens… I jo també he pensat que la versió gran també triunfaria

    M'agrada

  5. Enaitz ha dit:

    Que bien le queda!!me gusta eso de doble efecto:vestido o camiseta arrugada!!

    M'agrada

  6. laia ha dit:

    OOOhhhhh! M’encanta aquest conjunt, és molt bonic i a més còmode, els dos adjectius necessaris per la roba de la canalla!!!

    M'agrada

  7. annawayblog ha dit:

    La tela sola potser ni l’hagués mirat pero a cada foto m’agrada més. Li queda molt bé a la teva nena. I al ser vestit i camiseta te molta versatilitat. Genial!

    M'agrada

  8. A mi sí que me gusta el animal pronto y para niños me pierde.
    Este modelo mola mucho pero que mucho y tu nena está chula a rabiar!!!

    M'agrada

  9. A mi sí que me gusta el animal print y para niños me pierde.
    Este modelo mola mucho pero que mucho y tu nena está chula a rabiar!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

