Vestit mimmi

Dilluns i costura mini.

mimi-07

Us havia dit que a la mini_M li agrada que cusi per ella i també li agrada que anem vestides iguals? ;P Em sembla que sí! Hahahaha!

Aquesta tela és tan bonica que no he pogut resistir a fer-li una versió mini del meu African Print. Per ella he modificat el patró 14.Mimmi de la revista Ottobre Design 1/2016; l’he fet sense mànigues i amb una vista per polir el coll i cises.

mimi-01  mimi-09 mimi-05

He cosit la talla 104 i li va just a la mida, no sé si arribarà a final d’estiu! Mare meva com es pot créixer tant de pressa??? El dia que vam fer les fotos feia una mica de vent i no es va voler treure els leggins.

 mimi-06  mimi-03

Porta butxaques i es tanca amb cremallera invisible. L’estampat no està quadrat perfecte… suposo que em disculpareu 😛

mimi-02 mimi-04

I vosaltres, cosiu versió gran i mini?

Enllaço amb Fans de Ottobre i també amb Menuda Inspiración!


Lunes y costura mini. Os había dicho que a mini_M le gusta que cosa para ella y también le gusta que vistamos iguales? ; P Me parece que sí! Hahahaha! Esta tela es tan bonita que no me he podido resistir a hacer una versión mini de mi African Print. He modificado el patrón 14.Mimmi de la revista Ottobre Design 1/2016; lo he hecho sin mangas y con una vista para pulir el cuello y sisas. He cosido la talla 104 y le va justo a la medida, no se si llegará a final de verano! Madre mía como se puede crecer tan deprisa ??? El día que hicimos las fotos hacía un poco de viento y no se quiso quitar los leggins. Lleva bolsillos y se cierra con cremallera invisible. El estampado no está cuadrado perfecto … supongo que me disculparéis 😛 Y vosotras, coséis versión grande y mini? Enlazo con Fans de Ottobre y también con Menuda Inspiración!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

30 respostes a Vestit mimmi

  1. vanähsa ha dit:

    Quin vestit més maco, anireu super ben conjuntades! 🙂

    M'agrada

  2. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Me encanta esta tela!!! Y el vestido es muy bonito.

    M'agrada

  3. Munna ha dit:

    vaya si cosemos en mini! y con esa tela le hice a mi solete un mono el verano pasado 🙂

    M'agrada

  4. Padawan Costuril ha dit:

    Qué rica tu peque queriendo ir como tú… Yo rara vez coso a conjunto con ellas (no me va mucho), pero alguna cosa cae, que les hace gracia 😛

    M'agrada

  5. Nuria ha dit:

    Deu estar súper contenta! Li queda preciós.

    M'agrada

  6. Uooooo que xulu!!!! Està molt guapa i sereu l’enveja de tothom quan us vegin tan conjuntadetes.

    M'agrada

  7. yolanda ha dit:

    queremos foto de las dos juntas y a conjunto! que no se te olvide!!

    M'agrada

  8. Malihma ha dit:

    Totalment disculpada, es una mini versió preciosa del teu vestit. Jo també vull veure una foto de les 2 juntes!!!!

    M'agrada

  9. pero si con leggins le queda perfecto también!!! me gusta muchísimo y más con esa tela que me tiene enamorada!!! la gente se va a descoyuntar porque no podrán dejar de miraros a las dos!!!

    M'agrada

  10. Noelieska ha dit:

    Me encanta!!!

    M'agrada

  11. Enaitz ha dit:

    Esa tela es muy chula! Que bien las dos igual!

    M'agrada

  12. Que chulada de vestido y de tela!!!

    M'agrada

  13. tatiana ha dit:

    ostres , african Print..que precios, no?, m encanta, al meuq peque també li encanta que li faci roveta!!! aii que macos son!!, esta genial amb el vestidet!!

    petons

    tati

    M'agrada

  14. laia ha dit:

    Però quina monada de vestit!!! M’encanta com queda amb els leggings…. Anireu guapíssimes les dues!!!
    Ptó.

    M'agrada

  15. Fans de Ottobre ha dit:

    ha quedado un minivestido muy bonito 🙂 Ahora nos faltan fotos de las dos compartiendo telas. Gracias por compartir. Besos!

    M'agrada

Deixa un comentari

