Faldilla capa mini

Què tenen les faldilles que agraden tant a les nenes??

Com a la majoria, a la meva mini_M, de 3 anys i mig, li encanta posar-se faldilles i fer voltes i voltes!

faldilla-capa-01

Tard o d’hora havia d’arribar el dia de fer-li una faldilla de capa. He fet servir una tela que ja heu vist aquí. Tenia un retall de tela i la faldilla està feta amb tres parts, una sencera per davant i dues peces pel darrera, crec que les costures queden dissimulades per l’estampat.

faldilla-capa-05 faldilla-capa-04

He posat puny a la cintura perquè se la pugui posar i treure ella sola i perquè vagi més còmoda. L’he acabat amb la costura vista de la overlock amb fils de color vermell. Ha quedat una mica llarga, crec que l’aprofitarà una bona temporada!

faldilla-capa-03 faldilla-capa-02

Enllaço amb Menuda Inspiración i vaig a veure les altres costures mini!

Heu provat de cosir una faldilla d’aquest tipus? M’encantarà llegir els vostres comentaris, gràcies per passar per aquí!


¿Qué tienen las faldas que gustan tanto a las niñas ?? Como a la mayoría, a mi mini_M, de 3 años y medio, le encanta ponerse faldas y dar vueltas y vueltas! Tarde o temprano tenía que llegar el día de hacerle una falda de capa. He usado una tela que ya habeis visto aquí. Tenía un retal de tela y la falda está hecha en tres partes, una entera por delante y dos piezas por detrás, creo que las costuras quedan disimuladas por la estampado. He puesto puño en la cintura para que se la pueda poner y quitar ella sola y para que vaya más cómoda. La he acabado con una costura vista de la overlock con hilo de color rojo. Ha quedado un poco larga, creo que la aprovechará una buena temporada! Enlazo con Menuda Inspiración y voy a ver las otras costuras mini! Has intentado de coser una falda de este tipo? Me encantará leer vuestros comentarios, gracias por pasar por aquí!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Faldilla capa mini

  1. Núria Muñiz ha dit:

    Com la vegi la meva mona de 3 anys i mig… Només diu que vol faldilles que girin i que volin.

    M'agrada

  2. M’encanta la faldilla! Tinc pendent fer-li una a la Noa, perquè, com bé dius, és molt fan de les faldilles que “giren”. T’ha quedat moooolt xula 😉

    M'agrada

  3. mara ha dit:

    Con esa falda tienes una niña feliz asegurada!!!

    M'agrada

  4. Mi hija tiene casi tres años y esta entrando ahora en la fase del rosa… Por las faldas aún no le ha dado muy fuerte, creo que es porque le protegen menos las rodillas. Pero no va a tratar en pedirme faldas con mucho vuelo y muy rosas, ya lo estoy viendo!
    La tuya es muy bonita, y a tu niña se la ve genial con ella!!

    M'agrada

  5. 8peus ha dit:

    Mei, m’encanta la faldilla, tinc moooltes ganes que la petita de la casa creixi per a fer m-li faldilletes i vestidets. El petit de la casa de 3 anys i mig me’n demana per a ell, je je. La roba és cotó 100%, o és elàstica?

    M'agrada

  6. neli ha dit:

    que divertido dar vueltas yque la falda vuele…la mia con casi 2 años, se pone una pollera y enseguida se la agarra y baila jajaja.

    M'agrada

  7. vanähsa ha dit:

    Que xula, segur que no pararà de donar voltes i voltes!

    M'agrada

Deixa un comentari

