Samarreta Kimono de punt

Com passen les setmanes! Ja torna a ser dijous!

kimono-fluor-07

Avui porto un patró repetit; i és que desprès de cosir el patró Kimono i Pieced de la revista Ottobre Design 2/2016 i anar molt, molt còmoda he decidit repetir. De moment us ensenyo la samarreta Kimono, aquest cop feta amb tela de punt, sense pinces i sense les peces.

kimono-fluor-01 kimono-fluor-04

He fet servir aquesta tela gris jaspiada i un foe de color fluor. Molt senzilla i molt còmoda. He fet servir fil de color fluor pel baix i una puntada zigzag de tres temps.

També he posat una cinta decorativa al coll d’estrelletes fluor que em va regalar la Vanähsa. Gràcies guapa!

kimono-fluor-05   kimono-fluor-02

El fluor sempre em ve de gust a l’estiu, també us passa a vosaltres?

Enllaço amb RUMS i vaig a veure què s’hi ha cosit avui! I amb Fans de Ottobre Design, si hi passeu podreu veure més versions del patró.


Como pasan las semanas! Ya vuelve a ser jueves! Hoy traigo un patrón repetido; y es que después de coser el patrón Kimono y Pieced de la revista Ottobre Design 2/2016 e ir muy, muy cómoda he decidido repetir. De momento os enseño la camiseta Kimono, esta vez hecha con tela de punto, sin pinzas y sin las piezas. He usado esta tela gris jaspeada y un foe de color flúor. Muy sencilla y muy cómoda. He usado hilo de color flúor para abajo y una puntada zigzag de tres tiempos. También he puesto una cinta decorativa en el cuello de estrellitas flúor que me regaló Vanähsa. Gracias guapa! El flúor siempre me apetece en verano, también os pasa a vosotras? Enlazo con RUMS y voy a ver qué se ha cosido hoy! Y con Fans de Ottobre Design, si pasáis podreis ver más versiones del patrón.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

23 respostes a Samarreta Kimono de punt

  1. Ostras, Mei, acabo de enlazar mi Kimono y casi me da un pasmo al ver la tuya. ¡Son primas hermanas! Jajajaja. Me encanta la tuya, claro, jejejeje

    M'agrada

  2. vanähsa ha dit:

    Avui és el dia de les Kimono!!! Si ho arribem a fer expressament no ens surt millor! Queda còmode l’acabat amb FOE? fa dies que em ronda pel cap de provar-ho, però no sé si queda massa tieso?? La cinta hi queda ideal aquí!!

    M'agrada

  3. 8peus ha dit:

    M’encanta, senzilla però molt cómoda. Al baix dius que has fet puntAda en ziga-zaga en tees temps, com es fa? És la puntada elàstica triple? Ha quedat molt i molt bé!

    M'agrada

  4. kuka & bubu ha dit:

    Ohhh! visca el dia “kimonil”!!
    Molt xula la teva (sí que són cosines germanes amb la de la Marta, que fort! jajaja)!! M’apunto per fer-la en tela de punt!
    I a mi de tant en tant també em pica la vena fluor, per algun “pespunt” o així! queda xulo, no?

    M'agrada

  5. és molt xula! m’he de cosir urgentment samarretes, així que tindré en compte aquest patró 🙂

    M'agrada

  6. Me gusta un montón con esa tela!!

    M'agrada

  7. Aurora ha dit:

    Ese foe le da un toque muy veraniego, me gusta.

    M'agrada

  8. Laura ha dit:

    Cómo mola en tela de punto!!, Me uno al día del Kimono, jejeje

    M'agrada

  9. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Que maco amb aquest color groc fluorescent! Molt xula aquesta tela! M’agrdada molt aquest patró.

    M'agrada

  10. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Me encanta esa tela con motitas de colores y como la has combinado con el color flúor!!

    M'agrada

  11. Edith ha dit:

    Me encantó la tela y más con la combinación con el bies, muy bonita camiseta y muy cómoda!!!

    M'agrada

  12. Fans de Ottobre ha dit:

    Qué bonita y qué fresca. ¡Esta Kimono también huele a veranito! Queda genial con esos toques flúor. ¡Gracias por enlazar! Besos

    M'agrada

Deixa un comentari

