Vestit negre

Mai tenim prou vestits negres!

Us ensenyo un vestit d’estiu, es tracta del vestit Pieced de la Ottobre Design 2/2016 que també vaig cosir aquí.

pieced-negre-10 pieced-negre-07

He fet servir una tela de lli negra i un fil gris per fer les puntades de contrast, m’agraden aquestes puntades, trenquen una mica el monocrom i segueix sent un bàsic.

He modificat una mica el patró, he ampliat l’escot i escurçat les mànigues; i a la faldilla he deixar un parell de centímetres al patró per obrir-la una mica. Un patró com aquest et permet moltíssimes modificacions.

pieced-negre-09 pieced-negre-08 pieced-negre-04

pieced-negre-03 pieced-negre-02

Vaig molt còmoda i els estic fent servir molt.

Les fotos una mica avorrides a la paret de casa, tenia previst fer-les a l’excusió del cap de setmana però no hi vam pensar 😛

pieced-negre-12 pieced-negre-01 pieced-negre-06 pieced-negre-05 pieced-negre-11

Hi ha molts saraus en marxa i participo a tots els que puc; avui RUMS que és dijous i vaig a veure què heu cosit, Fans de Ottobre Design passeu-hi a veure més versions del vestit,  En modo Básico de Lo de Valeria, un vestit negre sempre és un bàsic!

Gràcies per passar per aquí, si vols escriure un comentari m’encanta llegir-lo!


Nunca tenemos suficiente vestidos negros! Os enseño un vestido de verano, se trata del vestido Pieced de la Ottobre Design 2/2016 que también cosí aquí. He usado una tela de lino negra y un hilo gris para hacer las puntadas de contraste, me gustan estas puntadas, rompen un poco el monocromo y sigue siendo un básico. He modificado un poco el patrón, he ampliado el escote y acortado las mangas; y en la falda he dejado un par de centímetros al patrón para abrirla un poco. Un patrón como este te permite muchísimas modificaciones. Voy muy cómoda y los estoy usando mucho. Las fotos un poco aburridas en la pared de casa, tenía previsto hacerlas al excusión del fin de semana pero no nos acordamos : P . Hay muchos saraos en marcha y participo en todos los que puedo; hoy RUMS que es jueves y voy a ver qué habeis cosido, Fans de Ottobre Design pasad a ver más versiones del vestido, En modo Básico de Lo de Valeria, un vestido negro siempre es un básico! Gracias por pasar por aquí, si quieres escribir un comentario me encanta leerlo!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

32 respostes a Vestit negre

  1. costureraderetales ha dit:

    Xulíssim…m ‘apunto el patró. Et queden superbé les modificaciones.muak

    M'agrada

  2. ag ha dit:

    Ja em semblava que li veia alguna cosa distinta. Crec que en abaixar l’escot queda millor i la costura en contrats li dona un toc elegant però informal.
    Ara mateix tinc tanta calor que el teu vestitr de llí em fa moltissima enveja

    M'agrada

  3. kuka & bubu ha dit:

    I tant que fa falta un vestit negre a l’armari!!
    Les puntades a contrast queden genials, li donen el toc de sofisticació!!

    Liked by 1 person

  4. 8peus ha dit:

    Increïble! Et queda genial i és perfecte. Mira que tinc roba negra i sempre la deixo per combinar amb altres colors… M’estàs donant moltes idees! Això de retocar patrons ho hauré de començar a fer.

    Liked by 1 person

  5. Fans de Ottobre ha dit:

    ¡Qué vestido tan bonito! Es sencillo y elegante, de lo más versátil. ¡Seguro que te lo pones un montón! Gracias por dejar esta otra versión en el recopilatorio también. Es una gozada verlos todos juntos y descubrir el gran partido que se le puede sacar a un patrón. 🙂

    M'agrada

  6. Annacaljoan ha dit:

    Em sembla genial l’escot… I et queda mooolt be!!

    M'agrada

  7. Noelia ha dit:

    Ala!!! Un altre Pieced! Jo vaig fer el meu en vermell! jajaja. Hauré de fer-ne algun en negre. Les puntades decoratives queden perfectes! Molt maco.

    M'agrada

  8. Cris ha dit:

    Es verdad más vestidos negros!!! Genial me gustan los dos !! El negro más elegante que el tejano .

    M'agrada

  9. Malihma ha dit:

    Et queda preciós!!

    M'agrada

  10. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Que chulo con el pespunte de contraste!!
    Yo tengo uno en marcha pero lo veo taaaaan negro que ya estoy pensando en detalles de color para ponerle.

    M'agrada

  11. Enaitz ha dit:

    Basico e imprescindible!!un vestido negro siempre apetece ponerselo!me gusta el.contarste!

    M'agrada

  12. Edith ha dit:

    Te ves guspísima con él, me encantó el contraste del hilo gris, todo un básico pero con ese detalle queda genial!

    M'agrada

  13. telitabrava ha dit:

    Me encanta!! Qué cómodo y encima con bolsillos, está estupendo!!

    M'agrada

  14. rocioocio ha dit:

    Precioso y favorecedor

    M'agrada

  15. Tatiana ha dit:

    hola cuqui…
    Tens rao mai tenim prous vestits negres..

    Et queda de luxe….i aquest escotazooo..sexyyyy…

    Petons

    Tati

    M'agrada

  16. Laura ha dit:

    Me encanta este estilo de mangas. Este patrón está dando mucho juego. Me chifla el lino.

    M'agrada

  17. Muy muy chulo!!! a mí me pirra el negro y el detalle del hilo en contraste le queda genial!!

    M'agrada

Deixa un comentari

