Mamasun + plastidecors

mamasun-05 Tenia moltes ganes de provar la tècnica dels plastidecors! La tècnica és molt fàcil i la vaig veure al blog de 2n funniest thing. Fins ara no m’hi havia posat.

mamasun-02 mamasun-04 mamasun-07

La samarreta és el patró Mamasun, un patró gratuït de AefflynS. Té l’esquena de nadador i el davant una mica arrugat a la zona central.

La samarreta l’he fet amb una tela de punt color lavanda, molt clareta. Hi he posat puny negre al coll i cises. La part de l’esquena he modificat una mica la corba de l’esquena de nadador i no l’he fet tant escotada. La vora de sota l’he deixat que s’enrotlli, sense rematar-la.

 mamasun-06   mamasun-03  mamasun-01

L’estampació era totalment necessària. La samarreta era molt sosa. Al ser la primera vegada que ho aplico vaig optar per una estampació lliure sense cap dibuix concret, m’agrada molt com queda, no descarto afegir-hi més “taca”. Encara no sé si m’agrada o no com hem queda…

Heu provat aquesta tècnica d’estampació?

És dijous i enllaço amb RUMS. M’encantarà llegir els vostres comentaris, gràcies per passar per aquí!


Tenía muchas ganas de probar la técnica de los plastidecors! La técnica es muy fácil y la vi en el blog de 2n funniest thing. Hasta ahora no me había puesto con ello. La camiseta es el patrón Mamasun, un patrón gratuito de AefflynS. Tiene la espalda de nadador y el delantero un poco arrugado en la zona central. La camiseta la he hecho con una tela de punto grueso color lavanda, muy clarita. He puesto puño negro en el cuello y sisas. La parte de la espalda he modificado un poco la curva de la espalda de nadador y no lo he hecho tan escotada. El bajo la he dejado que se enrolle, sin rematarla. La estampación era totalmente necesaria, la camiseta era muy sosa. Al ser la primera vez que lo aplico opté por una estampación libre sin dibujo concreto, me gusta mucho como queda, no descarto añadir más “mancha”. Todavía no sé si me gusta o no como me queda … Es jueves y enlazo con RUMSMe encantará leer vuestros comentarios, gracias por pasar por aquí!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

34 respostes a Mamasun + plastidecors

  1. Que chulada!!!! Yo ese tipo de estampación la utilizo mucho con mis alumnos del cole.

    M'agrada

  2. costureraderetales ha dit:

    Quina xulada, m’encanta la combinació de colors dels plastidecors, li queden perfecte a la tela… muaks!

    M'agrada

  3. Kiwa Kawaii ha dit:

    A mi m’agrada!!!
    Tinc pendent des de fa temps probar-ho amb els nens!

    M'agrada

  4. Padawan Costuril ha dit:

    Esa estampación está genial!

    M'agrada

  5. Merche ha dit:

    jo tinc ganes de provar-ho amb el peque, queda molt xulu

    M'agrada

  6. Enaitz ha dit:

    Yo tambien lo tengo pendiente!te ha quedado muy bien!gracias por hacerme recordar!!

    M'agrada

  7. vanähsa ha dit:

    Quina samarreta més xula! Jo vaig fer unes samarretes plastidecor amb el nebots i van flipar! Tinc pendent fer-ne una per mi, i mira que no la faci ben aviat!!

    M'agrada

  8. Malihma ha dit:

    T’ha quedat molt xula!!!

    M'agrada

  9. munna ha dit:

    vaig utilitzar els plastidecors una vegada i no ho he fet mai més… i no sé perquè!

    M'agrada

  10. M’agrada molt! Yo también tengo pendiente probar esa técnica! La probé en un retal hace tiempo pero nunca llegue a hacer nada con ella. A ver si me animo. Me encanta el toque que le ha dado a tu camiseta.

    M'agrada

  11. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Yo también tengo pendiente lo de las plastidecor…muy chula la camiseta veraniega!

    M'agrada

  12. A mí me parece chulisima así como esta ;-)))

    M'agrada

  13. Zuriñe ha dit:

    Yo también tengo pendiente hacer alguna estampación con plastidecor. Te ha quedado muy chula. Yo sí le añadiría más mancha.

    M'agrada

  14. Rakecrafts ha dit:

    A mi me encanta!! Tengo pendiente eso de los plastidecor

    M'agrada

  15. Laura ha dit:

    Me encanta este patrón y el toque del plastidecor.

    M'agrada

  16. 8peus ha dit:

    T’ha quedat genial!!! No coneixia la tècnica!

    M'agrada

  17. Cris ha dit:

    Yo lo hice una vez y la tuve que tirar porque le puse mucho , en cambio a ti te ha quedado perfecta!!!

    M'agrada

  18. Edith ha dit:

    Que linda combinación, nunca he usado esta técnica, en tu camiseta se ve muy chula, y me gusta mucho la espalda como te quedó!!

    M'agrada

  19. Marta ha dit:

    Yo no he probado nunca esa técnica pero me está faltando tiempo para usarla y entretener así al peque en las siestas veraniegas … El patrón de la camiseta también me gusta mucho. Voy a cotillearlo porque me hacen falta camisetas!!

    M'agrada

  20. Marta ha dit:

    Genial la idea de decorar la camiseta!! Ha quedado muy bien. Ya copiare la idea de los plastidecor para entretener al enano en las horas aburridas de la siesta en vacaciones!! 🙂

    M'agrada

  21. Noelia ha dit:

    Jo li vaig fer una camiseta per les festes del poble amb aquesta tècnica a la nena i va quedar molt be, però algo rígida, suposo que li vaig posar molt plastidecor. Jo li posaria més plastidecor a la teva, per tot el davant, pero és una idea molt maca.

    M'agrada

  22. peus D'ànec ha dit:

    Jo també tinc moltes ganes del plastidecor!! Queda genial!

    M'agrada

  23. annawayblog ha dit:

    T’ha quedat molt bé la camiseta, al deixar sense rematar a la vora li escau tal com l’has fet. Sembla un estampat de la tela amb aquests colors que has triat. No l’he provat però he vist molts tutorials i no sembla dificil. 😉

    M'agrada

  24. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Molt xula! Ho tinc pendent!

    M'agrada

  25. Kuka & bubu ha dit:

    Jo encara ho he de provar!! Queda guay!
    Molt guay el vestit amb el tul també!!

    M'agrada

  26. Retroenllaç: Que vienen los indios!! – Indians are coming!! – doctorabotonesblog

Deixa un comentari

