Davantal mini

davantal-00

Deixeu que els peques participin a la cuina? A mi m’agrada que m’ajudi la mini_M encara que casi sempre vol fer el que no li toca i el que li deixo fer no li sembla tant emocionant…

Per aquests moments dins la cuina necessitàvem un davantal i pim-pam! Ja en tenim un!

davantal-04 davantal-03

davantal-02 davantal-01

No he fet servir cap patró, amb un tros de roba i donar-li una mica la forma segons les mides.

He fet servir una tela de cotó per fer el cos i com que estem en fase rosa i lila tots els detalls els hi he cosit d’aquests colors. Una cinta reciclada per lligar-lo al coll i la cintura i una butxaca lila amb una cinta d’estrelletes, que ajuda a reforçar la butxaca. Pel voltant he fet un zig-zag amb fil rosa.

Està molt contenta amb el nou davantal! Tots cap a la cuina! Aquest estiu l’aprofitarem moltíssim!

Enllaço amb Menuda inspiración, i vaig a veure les costures minis!


Dejais que los peques participen en la cocina? A mí me gusta que me ayude mini_M aunque casi siempre quiere hacer lo que no le toca y lo que le dejo hacer no le parece tan emocionante … Para estos momentos dentro de la cocina necesitábamos un delantal y pim-pam! Ya tenemos uno! No he usado ningún patrón, con un trozo de tela y darle un poco la forma según sus medidas. He usado una tela de algodón para hacer el cuerpo y como estamos en fase rosa y lila todos los detalles los he cosido de estos colores. Una cinta reciclada para atarlo al cuello y la cintura y un bolsillo lila con una cinta de estrellitas, que ayuda a reforzar el bolsillo. En el contorno he hecho un zigzag con hilo rosa. Está muy contenta con el nuevo delantal! Todos a la cocina! Este verano lo aprovecharemos muchísimo! Enlazo con Menuda inspiración y voy a verlas costuras minis!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Davantal mini

  1. vanähsa ha dit:

    Que xulo!! La fase rosa li ha agafat fort eh!!

    M'agrada

  2. Padawan Costuril ha dit:

    Aquí les encanta, participan sobre todo en los postres, pero cualquier excusa es buena para ayudar en la cocina. El delantal es fundamental! 🙂

    M'agrada

  3. Enaitz ha dit:

    Que potxolaa!que saladaaaa!!!

    Liked by 1 person

  4. Noelia ha dit:

    A mi m’encanta cuinar i sempre que ho faig (quasi cada dia faig alguna coseta), les meves filles ja es posen els seus devantals i sobre una cadira m’ajuden a fer les coses. Fins i tot lis encanta veure els programes de cuina de la tele!

    M'agrada

  5. annawayblog ha dit:

    Que bonic! Aix! Aquesta fase Rosa… Se’ls hi passarà algún día?

    M'agrada

  6. 8peus ha dit:

    Aix, el Rosa, el meu nen també em demana coses roses, jeje. M’apunto això del davantal perquè certament m’ajuda molt a la cuina!

    M'agrada

  7. Un delantal muy útil! Por aquí siempre se animan…. siempre y cuando no haya nada más interesante que hacer (léase dejarles jugar a la consola) jajaja.

    M'agrada

  8. Peus D'ànec ha dit:

    La meva troglodita major ha entrat a la fase rosa de cap, i jo que li tenía un poc de manía al rosa , estic cosint-me un vestit amb rosa fins i tot… serà que jo estic entrant a la fase rosa als 34??

    M'agrada

  9. kuka & bubu ha dit:

    Aixxx com que a mi no m’agrada la cuina, doncs no fomento que li agradi… davantal en té un com a disfressa, imagina! jajaja I també està en fase rosa lila, aix mare meva (i això que a mi el color en sí no em desagrada!)

    M'agrada

  10. ComoIgual ha dit:

    ¿Qué tendrá la cocina? Por aquí, en cuanto intuyen actividad, aunque sea oír batir un huevo, vienen volando a ayudar, y a mí me encanta…
    Mini_M preciosa con su bonito delantal, ¡que lo disfruteis las dos un montón!

    M'agrada

  11. Neli da ha dit:

    me encanta…es un pendiente en casa, aunque la mía con 2 años, si puede se pone los mios. jajaja. muy lindos colores…y a cocinar!

    M'agrada

Deixa un comentari

