Pantalons curts MRdM estrelles

Uns altres pantalons curts, sí! Tenia aquesta tela tan preciosa d’estrelletes i moltes ganes de fer-la servir! És de cotó, fineta i amb un tacte molt agradable, i plena d’estrelletes!!!

shorts-MRDM-estrelletes-00

El patró és el de Mi Rincón de Mariposas, l’he cosit aquí i aquí. Aquests una mica més llargs.

 shorts-estrelletes-10 shorts-estrelletes-09       shorts-estrelletes-02 shorts-estrelletes-01

Acabats amb un biaix blau que queda per dins i pulit. No hi ha gaire més per explicar, amb aquesta tela tant maca no cal afegir gaire cosa. Aquí podeu trobar la versió mini.

Enllaço amb RUMS i vaig a veure si hi ha més shorts!


Otros pantalones cortos, sí! Tenía esta tela tan preciosa de estrellitas y muchas ganas de usarla! Es de algodón, finita y con un tacto muy agradable, y llena de estrellitas!!! El patrón es el de Mi Rincón de Mariposas, lo he cosido aquí y aquí. Estos algo más largos. Acabados con un bies azul que queda por dentro y pulido. No hay mucho más que contar, con esta tela tan bonita no es necesario añadir mucho. Aquí podeis encontrar la versión mini. Enlazo con RUMS y voy a ver si hay más shorts!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Pantalons curts MRdM estrelles

  1. que xulos! jo l’altre dia per fi vaig cosir aquest patró i realment em va encantar per lo fàicl que és i lo bé que queden 🙂

    M'agrada

  2. Noelia ha dit:

    Per què sempre em criden l’atenció les estrelles?? Tens raó la tela ho diu tot!

    M'agrada

  3. costureraderetales ha dit:

    I es que es un patrón tan agraït!! et queda molt xulo!! muak!!

    M'agrada

  4. Me gusta mucho la tela, se ven súper comodo!!

    M'agrada

  5. Edith ha dit:

    Te quedán muy bien y con esa tela se ven muy chulos!!

    M'agrada

  6. Padawan Costuril ha dit:

    ¡Qué chulos!

    M'agrada

  7. kuka & bubu ha dit:

    Que bonica la tela, son ideals!

    M'agrada

  8. Retroenllaç: Shorts MRdM embarassada | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

