Pantalons curts Gym and Sport

La tela em va encantar i de seguida vaig pensar a compartir-la amb la Vanähsa! Avui publiquem les dues amb aquesta tela, ella un mono estupendo i jo aquests pantalons.

Gym-a-print-01 Gym-a-print-04

La Vanessa em va proposar aprofitar per fer un mono com proposa Hirutxoak per publicar avui dia 8 de setembre. Després de pensar-hi molt i mirar i mirar la tela, no m’hi veia… Ella sí que l’ha cosit i el podeu veure a la seva entrada aquí, és maquíssim!!!

La meva opció va ser fer uns pantalons curts, el model 18. Gym & Sport de la revista Ottobre Design 2/2015. Els he fet una mica més llargs, el que em donava la tela. Amb les butxaques davant i darrera, que queden totalment camuflades! A la part de baix he afegit una tira de tela de punt negra, la mateixa que he fet servir per les butxaques. A les butxaques de davant els hi he posat foe negre per fora per reforçar-les.

  

La intenció era fer una samarreta combinant l’animal print amb el negre i ensenyar-vos el conjunt però la samarreta no ha arribat a temps.

La veritat és que la tela m’agrada però no sé si me’ls posaré per sortir al carrer o potser més per estar a casa…

Gym-a-print-02

Enllaço amb RUMS i amb Fans de Ottobre Design

M’encantarà llegir els teus comentaris!


La tela me encantó y enseguida pensé en compartirla con Vanähsa! Hoy publicamos las dos con esta tela proyectos similares pero diferentes. Ella me propuso aprovechar para hacer un mono como propone Hirutxoak para publicar hoy día 8 de septiembre. Después de pensarlo mucho y mirar y mirar la tela, no me veía… Ella sí que lo ha cosido y lo puedes ver en su entrada aquí, es guapísimo!!! Mi opción fue hacer un pantalón corto, el modelo 18. Gym & Sport de la revista Ottobre Design 2/2015. Los he hecho un poco más largos, lo que me daba la tela. Con los bolsillos delante y detrás que quedan totalmente camuflados! En la parte de abajo he añadido una tira de tela de punto negra, la misma que he usado para los bolsillos. En los bolsillos de delante he puesto foe negro por fuera para reforzarlos. La intención era hacer una camiseta combinando el animal print con el negro y enseñaros el conjunto pero la camiseta no ha llegado a tiempo. La verdad es que la tela me gusta pero no se si me los pondré para salir a la calle o quizás más para estar en casa… . Enlazo con RUMS y con Fans de Ottobre Design. Me encantará leer tus comentarios! 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

17 respostes a Pantalons curts Gym and Sport

  1. vanähsa ha dit:

    Que xulos!! Se’ns dubte, els teus pantalons són molt més ponibles que el meu mono jeje. Vinga, a per la pròxima costura compartida! :**

    M'agrada

  2. laia ha dit:

    M’encanten!!!! Jo la veritat és que me’ls posaria per estar per casa i també per sortir al carrer i tenen una pinta de còmodes……. Són genials! Me’n vaig a veure que ha cosit la vanäsha…

    M'agrada

  3. és xulo! Aquest estiu que he cosit els xprint en diverses versions pel meu fill vaig pensar que volia alguna cosa així per mi. Em miraré aquest patró de la Ottobre.
    Ara, jo aquest estampat em sembla que només m’atreveixo a posar-me’l per casa 🙂

    M'agrada

  4. munna ha dit:

    pontelo para salir que es chulo!

    M'agrada

  5. mipuravida1530 ha dit:

    No veig la tela tan atrevida com deis, jo la trobo molt maca! No els desaprofitis i portels a tots llocs!

    M'agrada

  6. merche kushona ha dit:

    posa-te’ls que son molt xuluss!!!

    M'agrada

  7. Tata Crafts ha dit:

    Mei, t’han quedat genials!!! Ja veuràs com te’ls posaràs sovint!

    M'agrada

  8. Edith ha dit:

    Te quedan muy lindos, personalmente no soy muy afecta al animal print, pero debo reconocer que tu shorts me gustan mucho!!☺

    M'agrada

  9. annawayblog ha dit:

    Et queden molt bé, te’ls pots posar pel carrer clar que si! Són genials!

    Liked by 1 person

  10. Me encanta la tela!! Te ha quedado genial!!!

    M'agrada

  11. Fans de Ottobre ha dit:

    Han quedat genials! Moltes gràcies per enllaçar al blog. petons!

    M'agrada

Deixa un comentari

