Peto Pleated Playsuit rosa

Aquest patró el tenia guardat a Pinterest des de feia un munt de temps i cada estiu tenia ganes de fer-lo. És un patró gratuït, ve en talles de 12 mesos a 9 anys i el podeu fer en pantaló curt o llarg. Es tracta del patró Pleated Playsuit.

PleatedPlaysuit10    PleatedPlaysuit06

Estem dins la setmana de “moneate” que ha organitzar Hirutxoak! Heu vist la quantitat de petos/monos que hi ha? Una passada!! De tots els estils, mides, … molt inspirador! Ha sigut l’empenta que m’ha fet falta per cosir-lo!

PleatedPlaysuit09    PleatedPlaysuit07

La tela és un lli rosa molt agradable i la tela de contrast un retall de floretes petites.

Ja veieu a les fotos que no tenia cap ganes de posar-se’ en aquell moment, per sort el dia que el va estrenar va anar molt contenta i guapíssima!

PleatedPlaysuit05 PleatedPlaysuit01  Mono-rosa

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb “moneate” de Hirutxoak

Gràcies per passar per aquí!! M’encanta llegir els teus comentaris!


Este patrón lo tenía guardado en Pinterest desde hacía un montón de tiempo y cada verano tenía ganas de hacerlo. Es un patrón gratuito, viene en tallas de 12 meses a 9 años y se puede hacer en pantalón corto o largo. Se trata del patrón Pleated Playsuit.Estamos dentro de la semana de “moneate” que ha organizar Hirutxoak! Habéis visto la cantidad de monos que hay? Una pasada!! De todos los estilos, formas, … muy inspirador! Ha sido el empujón que me ha hecho falta para coserlo! La tela es un lino rosa muy agradable y la tela de contraste un recorte de florecillas pequeñas. Ya veis en las fotos que no tenía ganas de ponerselo en ese momento, por suerte el día que lo estrenó estaba muy contenta y guapísima! Enlazo con Menuda Inspiración y con “moneate” de Hirutxoak. Gracias por pasar por aquí !! Me encanta leer tus comentarios!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

17 respostes a Peto Pleated Playsuit rosa

  1. Núria Muñiz ha dit:

    m,agrada molt!!! me l´apunto!!! Llàstima que la meva nena no por portar petos al cole, perquè ha de portar roba amb la que pugui ser totalment autònoma, perquè sinó, m´hi posava ja.

    M'agrada

  2. vanähsa ha dit:

    Que xulo, li agrada el rosa eh!! 🙂

    M'agrada

  3. mipuravida1530 ha dit:

    T’ha quedat xulíssim!

    M'agrada

  4. cris ha dit:

    Es muy chulo y le queda genial y fresquito !!

    M'agrada

  5. hirutxoak ha dit:

    muy chulo ese mono! esta muy guapa!!

    M'agrada

  6. Que bonito! Es una “monada” 😉

    Liked by 1 person

  7. laia ha dit:

    Quina monada de mono!!!! M’encanta el color i es veu super còmode!!!!

    M'agrada

  8. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Qué chulo!! Me apunto el patrón.
    Tiene pinta de cómodo y fresquito.

    M'agrada

  9. Molt i molt xulu! Ja me l’he guardat, a veure si la meva peque de cara al proper estiu té més ganes de dur pantalons, que està en fase faldillaovestit i no hi ha manera… M’agrada mooooolt!!!

    M'agrada

  10. M’anoto el patró. El lli m’encanta si no s’arruga gaire, i el monocolor segurament li agrada a la teva nena😊

    M'agrada

  11. Me superencanta!!! Te ha quedado chulisimo!!!

    M'agrada

  12. Tata Crafts ha dit:

    M’encanta!!! T’ha quedat moníssim!

    M'agrada

Deixa un comentari

