Motxilles caputxeta i pirates!

 IMG_0997    IMG_0926

[al final el texto en castellano]

Tenia moltes ganes d’ensenyar-vos aquestes motxilles! Pensava que havia perdut les fotos i han aparegut per sorpresa a l’ordinador després de quasi un any!!

motxilles-14  motxilles-13
L’any passat la mini_M va començar l’escola i necessitàvem una motxilla. Tenia aquesta tela de la caputxeta que era perfecta. La tela l’havia comprat a Nunoya, a la parada de la Fira de Patchwork de Sitges. És una loneta color cru amb dibuixos preciosos del conte de la Caputxeta Vermella.

Pel patró, en tenia vàries motxilles al Pinterest i vaig triar aquesta. Va tota forrada i queda molt polida.

IMG_1920 IMG_0846

Aquí us ensenyo la versió de pirates de la motxilla! La meva cosina em va demanar un parell de motxilles pels seus fills i vam fer una de cada. Van estar molt contents!

motxilla-02  motxilla-05

Amb aquestes teles crec que destaquen encara més si es combinen amb tela llisa.

Enllaço amb Menuda Inspiración i vaig a veure què heu cosit!


Tenía muchas ganas de enseñaros estas mochilas! Pensaba que había perdido las fotos y han aparecido por sorpresa en el ordenador después de casi un año!! El año pasado mini_M comenzó la escuela y necesitábamos una mochila. Tenía esta tela de la caperucita que era perfecta. La tela la había comprado a Nunoya, en la parada de la Feria de Patchwork de Sitges. Es una loneta color crudo con dibujos preciosos del cuento de La Caperucita Roja. Para el patrón, tenía varias mochilas en Pinterest y elegí ésta. Va totalmente forrada y queda muy pulida. Aquí os enseño la versión de piratas de la mochila! Mi prima me pidió un par de mochilas para sus hijos e hicimos una de cada. Estuvieron muy contentos! Con estas telas creo que destacan aún más si se combinan con tela lisa. Enlazo con Menuda Inspiración y voy a ver qué habeis cosido!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Motxilles caputxeta i pirates!

  1. Wow!!! M’has deixat sense paraules!!! M’encanten les dues, i quina paciencia per fer-les amb tan detall

    M'agrada

  2. MamaMi ha dit:

    M’agraden moltíssim. Prenc nota. La propera motxilla la cosim a casa 🙂

    M'agrada

  3. Cris ha dit:

    Impresionantes todas!!! Nada más que decir, me has dejado con la boca abierta que bonitassss

    M'agrada

  4. mipuravida1530 ha dit:

    Me quedat amb la boca oberta, t’han quedat genials!!!

    M'agrada

  5. Itziar ha dit:

    Chulísimas!!

    M'agrada

  6. annawayblog ha dit:

    Xulíssimes! M’encanta tan la de la caputxeta com la dels pitarates. T’han quedat perfectes!! Deuen estar felicíssims aquests petits, quina sort tenen de que els hi fagis aquestes monades! Agafo el patró per a futurs projectes! 😉

    M'agrada

  7. ChriBi ha dit:

    Espectaculares!!!

    M'agrada

  8. Tata Crafts ha dit:

    Moníssimes!!! M’encanten

    M'agrada

  9. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Qué artista!! Vaya mochilas chulas!!

    M'agrada

  10. Nuria ha dit:

    Espectacular. M’encanten!!

    M'agrada

  11. Retroenllaç: Motxilla Totoro | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

