Samarreta FOG

[al final el texto en castellano]

M’està començant a passar com a alguna altra blogera que a l’hora de vestir-me prefereixo posar-me roba cosida per mi. Al principi em feia una mica de vergonya portar peces meves, però cada vegada en porto més i ara són poques les vegades que no en porto.

Avui un patró que vaig cosir en una versió lliure i d’estiu aquí, i que tenia ganes de repetir. Es tracta del patró 05. Fog de la revista Ottobre Design 2/2016.

He fet servir una tela de ratlles primes molt agradable i amb caiguda. Aquesta vegada també sense les cremalleres laterals i modificat l’escot; també hi he afegit una mica de vinil per trencar tanta ratlla. Per rematar l’escot i el baix una mica de foe de color rosa com el vinil, i per les mànigues una vora amb zig-zag.

Com ja vaig avisar per IG les ratlles no estan casades, cap, i, si en trobeu alguna, és pura coincidència. Sí, ja ho sé que és més bonic amb totes les ratlles casades, però aquesta vegada no.

I avui és dijous i demà és el Sewing Camp!!!!! Tan lluny que semblava i ja ha arribat el dia! Quines ganes d’abraçar-vos a totes, perquè dir que no ens coneixem em sembla exagerat, entre els blogs i el whatsapp que treu fum! Fins d’aquí a unes hores!

Enllaço amb RUMS i el blog de Fans de Ottobre Design.


Me está empezando a pasar como a alguna otra blogera que a la hora de vestirme prefiero ponerme ropa cosida por mí. Al principio me daba un poco de vergüenza llevar piezas mías, pero cada vez llevo más y ahora son pocas las veces que no llevo. Hoy un patrón que cosí en una versión libre y de verano aquí, y que tenía ganas de repetir. Se trata del patrón 05. Fog de la revista Ottobre Design 2/2016. He usado una tela de rayas delgadas muy agradable y con caída. Esta vez también sin las cremalleras laterales y modificado el escote; también he añadido un poco de vinilo para romper tanta raya. Para rematar el escote y el bajo un poco de foe de color rosa como el vinilo, y para las mangas un borde con zigzag. Como ya avisé por IG las rayas no están casadas, ninguna, y, si encuentrais alguna, es pura coincidencia. Sí, ya sé que es más bonito con todas las rayas casadas, pero esta vez no. Y hoy es jueves y mañana es el Sewing Camp!!!!! Tan lejos que parecía y ya ha llegado el día! Qué ganas de abrazaros a todas, porque decir que no nos conocemos me parece exagerado, entre los blogs y el whatsapp que echa humo! Hasta dentro de unas horas! Enlazo con RUMS y el blog de Fans de Ottobre Design.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Samarreta FOG

  1. Annacaljoan ha dit:

    Quines ganeees!! ❤️❤️❤️

    M'agrada

  2. Muy bonita, y feliz campamento. Que suerte de poder ir¡¡

    M'agrada

  3. Enaitz ha dit:

    Siempre me gustan las camisetas de rayas! pasad bien en el SC!!

    M'agrada

  4. vanesa ha dit:

    Qué guay!! Ya haces hasta el estampado de tu propia ropa!!! Como me gusta.
    Yo casi tengo todo el armario con prendas cosidas por mí (excepto vaqueros y poco más) y cuando voy con algo comprado, hasta me siento rara porque no lo he hecho yo.
    Disfruta a tope del finde en el sewing camp!!!
    Besos

    M'agrada

  5. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Qué chulo el detalle de las estrellas!!

    M'agrada

  6. Laura ha dit:

    Me encanta esta versión. Creo que favorece más.

    M'agrada

  7. annawayblog ha dit:

    M’encanta la combinació de colors. Quina sort poder portar roba feta x una mateixa!

    M'agrada

  8. Edith ha dit:

    Que bonita combinación de rayas con las estrellas de vinilo, te quedó muy chula!!

    M'agrada

  9. Fans de Ottobre ha dit:

    Qué bonito queda ese vinilo, destaca mucho! El FOE también es un acierto, dando color!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!

    M'agrada

  10. Retroenllaç: Samarreta Fog | Mei, fet amb amor

  11. Retroenllaç: Vestit Relaxed i leggins Stream | Mei, fet amb amor

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.