Leggins Sporty girl – versió 1 tela

leggins-cors-01

Per anar a l’escola el millor és portar leggins. Li permeten ser autònoma, no apreten, li donen llibertat de moviments i són comodíssims, i a més els cuso en sèrie!

leggins-ratlles-03 leggins-ratlles-01

El patró és el 14. Sporty Girl de la revista Ottobre Design 4/2016, es pot fer senzill com aquests o amb dues teles combinades amb una franja lateral. També els he cosit, però falten fotos! Faré una entrada a part.

leggins-cors-05 leggins-cors-02

No he aconseguit fer-li fotos amb tots els que li he cosit, però aquí us en deixo unes quantes versions. Tela de ratlles, tela de leggins amb cors, tela de monstres i tela animal print.

leggins_monstres-06 leggins_monstres-05 leggins_monstres-03

leggins-animal-print-07 leggins-animal-print-04 leggins-animal-print-03

Quines peces cosiu en sèrie? Us agrada tenir varies versions de la mateixa peça?

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb el blog de Fans de Ottobre Design.


Para ir a la escuela lo mejor es llevar leggins. Le permiten ser autónoma, no aprietan, le dan libertad de movimientos y son comodísimos, y además los coso en serie! El patrón es el 14. Sporty Girl de la revista Ottobre Design 4/2016, se puede hacer sencillo como estos o con dos telas combinadas con una franja lateral. También los he cosido, pero faltan fotos! Haré una entrada aparte. No he conseguido hacerle fotos con todos los que le he cosido, pero aquí os dejo unas cuantas versiones. Tela de rayas, tela de leggins con corazones, tela de monstruos y tela animal print. ¿Qué piezas coséis en serie? ¿Os gusta tener varias versiones de la misma pieza? Enlazo con Menuda Inspiración y con el blog de Fans de Ottobre Design.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Leggins Sporty girl – versió 1 tela

  1. Carolina ha dit:

    Ooohhh!!! Quina producció!! M’agraden molt.
    Tinc pendent fer-li a la meva petita, perquè li he comprat uns quants y li van grans de cintura i curts de cama… he pensat que millor fer-li jo. Que tal aquest patró? I amb aquest tipus de tela de monstres va bé?
    Ja saps a que em recorda el de animal print, oi? 🙂
    Petons

    M'agrada

  2. Jajaja, estic en la mateixa línia. Abans d’anar al SC vaig preparar 3 o 4 malles per a les dues nenes grans i les vaig portar al SC per tal de rematarles amb recubridora, tancar-les amb els elàstics i detalls diversos. Jo tallo el mateix patró en sèrie, potser després li fico tisora a algún per tal de fer-lo diferent i detallets com elàstic al baix, o gota… aviat en publico una entrada igual que la teva 😉

    M'agrada

  3. M’agraden molt!! Totalment d’acord que són súper cómodes pel dia a dia!! Jo també els cuso en serie per la meva neboda jiji

    M'agrada

  4. annawayblog ha dit:

    Quin munt i dius que no has pogut fer fotos de tots?? Això si que es aprofitar un patró!!

    M'agrada

  5. annawayblog ha dit:

    Per cert, son xulíssims tots, no sabria escollir el meu preferit a ella sembla que li encanten tots.

    M'agrada

  6. Jo a vegades també cuso en serie, sobretot samarretes. No és que m’agradi gaire però a vegades el peque en necessita i com que tinc poc temps em poso a cosir de 3 en 3 i em fa l’efecte que optimitzo les estones que tinc per cosir.

    M'agrada

  7. Maria GC ha dit:

    Muy bonitos todos, y super comodos!!

    M'agrada

  8. Malihma ha dit:

    Quina producció!! No se qin m’agrada més!
    Jo li estic fent els steaky legs, que son cómodes, pero ja m’agradaria fer-li alguna peça tan pràctica com els leggins.

    M'agrada

  9. Mi Pura Vida ha dit:

    Jo en serie cuso poc, m’avorreix… El patró que he repetit més? El de calcetes per les nenes!

    M'agrada

  10. Cris ha dit:

    Wuauuu cuantos !! Que alegría verlos todos!!! A mi me gustaría poder coser en serie además me das super envidia porque así es cuando se aprovecha el tiempo de verdad !!
    Lo voy a intentar porque me han gustado mucho todos , el de monstruos es muy divertido y el de corazones mi prefe! !
    Besos.

    M'agrada

  11. Chulísimos!!! En esto y con la ropa interior me tengo q poner a producir en serie 😉

    M'agrada

  12. Padawan Costuril ha dit:

    Vaya producción! Aquí también somos fans de los leggins!

    M'agrada

  13. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Esto es coser en serie y lo demás son tonterías!! Muy chulos!!

    M'agrada

  14. Qué chulos. ¡Y vaya producción! Me da envidia cuando coséis en cadena, porque sé que se ahorra mucho tiempo. A mí es que no me sale… Hago el de prueba para ver la talla, veo que tengo que retocar o que he metido la pata en algo y luego me eternizo tanto en hacer los demás que tengo que volver a sacar patrón, jajaja. Me quedo deseando ver la versión en dos colores, jiji.

    M'agrada

  15. Retroenllaç: Leggins Classic Black – CC | Mei, fet amb amor

  16. Fans de Ottobre ha dit:

    ¡Qué montón de leggings bonitos! Y a la dueña se la ve encantada, jejeje. Nada como las prendas cómodas y coloridas para alegrar el día. ¡¡Muchas gracias por enlazarlos en el blog de fans de Ottobre!!

    M'agrada

  17. Retroenllaç: Leggins Sporty girl – versió 2 teles | Mei, fet amb amor

  18. Retroenllaç: Vestit Relaxed i leggins Stream | Mei, fet amb amor

Deixa un comentari

