Disfressa de castanyera

[al final en castellano] Avui la disfressa que toca, de castanyera! La mini_M encara no demana disfressa de Halloween i a l’escola es disfressen de castanyers i fan panellets. castanyera-02  La disfressa ben senzilla, una faldilla fosca feta amb un rectangle i goma a la cintura. Hi he afegit una banda de la tela del mocador per anar ben conjuntada, una tela de floretes de tons blaus i verds. castanyera-01 Un davantal fet amb una resta de punta que tenia per casa i tela blanca reciclada que em va donar una amiga. castanyera-03 castanyera-04 Ja heu menjat panellets? Vaig a veure quantes castanyeres trobo avui a Menuda Inspiración! De què disfresseu als peques?


Hoy el disfraz que toca, de castañera! La mini_M aún no pide disfraz de Halloween y en la escuela se disfrazan de castañeros y hacen panellets. El disfraz bien sencillo, una falda oscura hecha con un rectángulo y goma en la cintura. He añadido una banda de la tela del pañuelo para ir bien conjuntada, una tela de flores de tonos azules y verdes. Un delantal hecho con un resto de punta que tenía por casa y tela blanca reciclada que me dio una amiga. Ya ha comido muchos panellets y castañas? Voy a ver cuántas castañeras encuentro hoy en Menuda Inspiración! De que disfrazais a vuestros peques?

 

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

12 respostes a Disfressa de castanyera

  1. Enaitz ha dit:

    pero que guapa! en mi casa tampoco piden nada de hallowen por el momento

    M'agrada

  2. mara ha dit:

    Oh!!! Me encanta!!! Mucho mejor que esa afición de halloween! Ni idea de qué son panellets, así que diría que no los he comido jajaja

    M'agrada

  3. Mei, quina castanyera més guapaaaaa!!! Tota conjuntadeta 😉 moooolt guapa!!

    M'agrada

  4. helenaviertel ha dit:

    Molt maca la disfressa, t’ha quedat perfecta, Mei!

    M'agrada

  5. Me acabas de recordar que tengo que ponerme con el traje de casera!

    M'agrada

  6. Maria GC ha dit:

    Que chulo el disfraz!! Seguro que lo pasó genial

    M'agrada

  7. Doctora Botones ha dit:

    M’encanta!!! està super aconseguida la disfressa!!! :o)))

    M'agrada

  8. Rakecrafts ha dit:

    Muy guapa!!

    M'agrada

  9. Mi Pura Vida ha dit:

    M’agraden molt aquestes tradicions, aquí no ens disfressem de res típic… Les meves nenes ja demanen anar d’esquelets i bruixes!

    M'agrada

  10. Eva ha dit:

    Una castanyera molt guapa!! Exactament com quan jo era petita, m ‘encanta aquesta tradició. Si, ja he menjat 2 panellets, que estic a dieta ;-p! Estan bonissims! Un pto guapa!

    M'agrada

Deixa un comentari

