Pantalons Passerine

passerine-01

[al fnal en castellano]

El patró d’aquest peto és maquíssim, de fet, és la portada del número 3/2015 de la revista Ottobre Design.

passerine-05

Em va agradar des del principi i vaig tallar-lo amb aquesta tela de floretes lila i rosa. Però després vaig pensar que no li seria gens pràctic. Ni a casa ni a l’escola podria ser autònoma per anar al lavabo i vaig canviar d’idea. Després de tenir la tela una temporadeta parada, vaig decidir cosir els pantalons sols posant una goma a la cintura.

passerine-03  passerine-02

Porten tres pinces a les peces de davant i darrere i també butxaques! Hauré de buidar-les bé abans de posar-los a la rentadora!

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb el Blog de Fans de Ottobre Design.


El patrón de este mono es precioso, de hecho, es la portada del número 3/2015 de la revista Ottobre Design. Me gustó desde el principio y lo corté con esta tela de florecitas lilas y rosas. Pero después pensé que no le sería nada práctico. Ni en casa ni en la escuela podría ser autónoma para ir al baño y cambié de idea. Después de tener la tela una temporada parada, decidí coser los pantalones solos poniendo una goma en la cintura. Llevan tres pinzas a las piezas delantera y trasera y tambien bolsillos! Tendré que vaciarlas bien antes de ponerlos en la lavadora! Enlazo con Menuda Inspiración y con el Blog de Fans de Ottobre Design.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

22 respostes a Pantalons Passerine

  1. Carol ha dit:

    Qué chulo Mei!! Voy a mirarlo para mi peque 🙂
    Besos

    M'agrada

  2. Fans de Ottobre ha dit:

    Oh, con esta tela son chulismos y ha sido un acierto esa modificación, para que pueda ser autónoma 100% con esos pantalones. ¡¡Muchas gracias por enlazar en el Blog de Fans!!

    M'agrada

  3. Cris ha dit:

    Si mucho más cómodos de pantalón! ! SON chulisimos, la tela muy bonita!!!

    M'agrada

  4. helenaviertel ha dit:

    Molt macos, Mei! Sempre penso el mateix dels petos, que són macos però gens pràctics fins que les nenes no tenen uns quants anys. Així els gaudirà molt.

    M'agrada

  5. Totalment d’acord que ha estat un encert per a que pugui ser més autònoma. T’han quedat genials, la tela és tan maca!! I la peque sembla ben contenta 😁

    M'agrada

  6. Núria Muñiz ha dit:

    M´encanta aquesta tela. Li vaig fer un vestit a la meva nena i era rentar i posar. Llàstima que als 4 rentats ja perd molt el color.

    M'agrada

  7. yolanda ha dit:

    pero que interestante quedarse sólo con el pantalón!! me lo apuntoooo!

    M'agrada

  8. 8peus ha dit:

    Ben xul·los Mei! Així sí que li resultaran còmodes i pràctics. Els petos/monos m’encanten però em tiro enrere per això que tu dius.

    M'agrada

  9. Enaitz ha dit:

    Que bonitos! esa tela es chulisima

    M'agrada

  10. Imilce MANOS REVOLTOSAS ha dit:

    Mucho más prácticos unos pantalones, claro que sí!! La tela es muy bonita.

    M'agrada

Deixa un comentari

