Kit nadó

La família creix i fa poquet tenim una nova incorporació, la meva nebodeta. Estem molt contents, és una nena preciosa.

Us ensenyo la bossa pel cotxet i el necesser que li he cosit.

kit-nado-06 kit-nado-09

Per la bossa vaig fer un patró fa un parell d’anys basant-me en una que tenia. Butxaques per dins i per fora i amb un sistema de velcro i snaps per fer una ansa llarga o anses curtes per penjar-la al cotxet.

kit-nado-08 kit-nado-07  kit-nado-05  kit-nado-03

Negre per fora i amb tela estampada per dins i amb el necesser a joc.

Les fotos no han quedat gens bé però la bossa li va perfectament! Enllaço amb Menuda Inspiración


La familia crece y hace poco tenemos una nueva incorporación, mi sobrinita. Estamos muy contentos, es una niña preciosa. Os enseño la bolsa por el cochecito y el neceser que le he cosido. Para la bolsa hice un patrón hace un par de años basándome en una que tenía. Bolsillos por dentro y por fuera y con un sistema de velcro y snaps para hacer asa larga o asas cortas para colgarla en el cochecito. Negro por fuera y con tela estampada por dentro y con el neceser a juego. Las fotos no han quedado nada bien pero la bolsa le perfectamente! Enlazo con Menuda Inspiración.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

15 respostes a Kit nadó

  1. maguiandmi ha dit:

    Quina xulada!!! M’encanten els colors que has triat!
    Enhorabona per la neboda!!!!

    M'agrada

  2. Tata Crafts ha dit:

    Molt bonito! Moltes felicitats !

    M'agrada

  3. hirutxoak ha dit:

    Enhorabuena!!genial ese regalo

    M'agrada

  4. helenaviertel ha dit:

    La bossa sembla perfecta! Quin tipus de tela és la fosca?

    M'agrada

  5. Doctora Botones ha dit:

    Uaala!!! Esta genial!! Quina currada!! Molt maques!

    M'agrada

  6. jahullu ha dit:

    Menudo conjuntado!! Mola muxo

    M'agrada

  7. Padawan Costuril ha dit:

    Wow! Espectacular! Vaya currada y qué bonito ha quedado!

    M'agrada

  8. ohhh es genial!! Me encanta! Te ha quedado muy bonito

    M'agrada

  9. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Molt maco!! Un bon regal!

    M'agrada

  10. Mi Pura Vida ha dit:

    Quin regal més maco! Quantes més butxaques millor!

    M'agrada

  11. Qué bonito te ha quedado y la combinación de las telas me gusta mucho. Hermoso regalo !!!

    M'agrada

Deixa un comentari

