Calcetes mini

[al final en castellano]

Avui porto calcetes per la mini_M! Són les primeres que li faig a ella, he provat dos patrons, el patró gratuït de calcetes de la Naii (moltes gràcies per compartir tant!!) i també el patró 16. Ms Girly de la revista Ottobre 6/2016.

calcetes-mini-01

Les dues amb la mateixa tela malva que he fet servir per la roba interior que he cosit aquests dies, té cos i és prou elàstica, la més còmoda de les que he cosit. Per les cosides amb el patró de la Naii he fet servir un elàstic que simula una punta de color blanc, se les ha posat i diu que són còmodes. Li he afegit un vinil del Totoro, ens encanta!

calcetes-mini-05 calcetes-mini-04

Per les segones he fet servir el patró de la Ottobre, són més amples de base i de costat. He fet servir foe pels camals i un elàstic que sembla una punta per la part de la cintura. També li són còmodes; li he posat un vinil rosa d’una balena. I un trosset de cinta amb una estrella de color lila.

calcetes-mini-03 calcetes-mini-02

Enllaço amb Menuda Inspiració, amb la setmana íntima de Saiziland i també amb el Blog de Fans de Ottobre Design.


Hoy traigo braguitas para mini_M! Son las primeras que le hago a ella, he probado dos patrones, el patrón gratuito de braguitas de Naii (muchas gracias por compartir tanto!!) y también el patrón 16. Ms Girly de la revista Ottobre 6/2016. Las dos con la misma tela malva que he usado para la ropa interior que he cosido estos días, tiene cuerpo y es bastante elástica, la más cómoda de las que he cosido. Para las cosidas con el patrón de la Naii he usado un elástico que simula una punta de color blanco, se las ha puesto y dice que son cómodas. Le he añadido un vinilo del Totoro, nos encanta! Para las segundas he usado el patrón de la Ottobre, son más anchos de base y de cadera. He usado foe para las perneras y un elástico que parece una punta para la cintura. También le son cómodas; le he puesto un vinilo rosa de una ballena. Y un trocito de cinta con una estrella de color lila. Enlazo con Menuda Inspiración, con la semana íntima de Saiziland y también con el Blog de Fans de Ottobre Design.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Calcetes mini

  1. annawayblog ha dit:

    Chulíssimes!!! Ja no et para res en roba íntima!!

    Liked by 1 person

  2. Què boniques!!!!! M’encanta el vinil del totora, la meva petita n’és molt fan. Tan aviat com m’atreveixi amb la meva nova amiga, intentaré fer-ne un. He cosit les calcetes de la Ottobre en model culotte i m’han agradat molt.

    M'agrada

  3. Mi Pura Vida ha dit:

    Son molt molt xules! I aquest color és tot un acert per roba interior de nena.

    M'agrada

  4. Enaitz ha dit:

    Muy bonitas las dos! me encanta Totoro!

    M'agrada

  5. Me encantan las dos y el color y los vinilos que has usado!!!

    M'agrada

  6. 8peus ha dit:

    Molt xułes Mei!! I aquests vinils amb el nom m’encanten!! Els fas tu amb la Silouete (o com es digui)?

    M'agrada

  7. Fans De Ottobre ha dit:

    Uix que monas las braguitas!! Son muy “Girly” 😉
    Gracias por seguir el CC y por enlazar en Fans de Ottobre.
    Suerte en el sorteo!
    Besos

    M'agrada

Deixa un comentari

