Drape Front 2

2drapefront-01

Torna a ser dijous i RUMS! Aquestes últimes setmanes m’està costant mantenir el ritme de costura i dedicació. La mini_M va de virus en virus i anem una mica desquadrats. De moment encara tinc coses per ensenyar-vos! Avui porto la segona versió del jersei Drape Front.

2drapefront-06 2drapefront-05

Es tracta del patró 08. Drape Front de la revista Ottobre Design 5/2016. Un jersei amb costures vistes davant i darrere verticals i un coll que cau, la primera versió la podeu veure aquí. El coll l’he fet ben bé el doble d’alt, com l’altra vegada.

2drapefront-08 2drapefront-07

L’acabat de baix l’he fet diferent, en aquest cas he passat l’overlock i combina amb les costures vistes de davant i darrere.

2drapefront-04 2drapefront-03

2drapefront-02

Ja heu vist el nou blog recopilatori Mr-Handmade??? Tinc alguna coseta cosida pel sr_M però sense fotos ni entrada feta, espero poder-ne anar fent aviat!! Quina bona idea que ha tingut Cal Joan y mas! I el disseny de Ralet i Agulla m’encanta!

2drapefront-10 2drapefront-09

Enllaço amb RUMS i amb el Blog de Fans de Ottobre Design.

PD: Gemma, no han pintat la paret, és la de casa els sogres 😛


Vuelve a ser jueves y RUMS! Estas últimas semanas me está costando mantener el ritmo de costura y dedicación. Mini_M va de virus en virus y vamos un poco descuadrados. De momento todavía tengo cosas para enseñaros! Hoy traigo la segunda versión del jersey Drape Front. Se trata del patrón 08. Drape Front de la revista Ottobre Design 5/2016. Un jersey con costuras vistas delante y detrás verticales y un cuello que cae, la primera versión la podéis ver aquí. El cuello lo he hecho el doble de alto, como la otra vez. El acabado de abajo la he hecho diferente, en este caso he pasado la overlock y combina con las costuras vistas de delante y detrás. Ya has visto el nuevo blog recopilatorio Mr-Handmade??? Tengo alguna cosilla cosida para el sr_M pero sin fotos ni entrada hecha, espero poder ir haciendolas!! Que buena idea que ha tenido Cal Joan y mas! Y el diseño de Ralet y Aguja me encanta! Enlazo con RUMS y con el Blog de Fans de Ottobre Design. PD: Gemma, no han pintado la pared, es la de casa los suegros: P

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

16 respostes a Drape Front 2

  1. Carolina ha dit:

    Me gusta mucho como queda con esta tela.
    El bajo es tipo lechuga como hicimos en el taller, verdad?
    Me encanta la primera foto el efecto del pelo.. Guapa!!

    Liked by 1 person

  2. Anna caljoan ha dit:

    Guapissima com sempre!!

    Liked by 1 person

  3. Tata Crafts ha dit:

    T’ha quedat genial!!

    Liked by 1 person

  4. vanähsa ha dit:

    Xulíssim!! Estàs guapíssima!

    Liked by 1 person

  5. Te ha quedado genial! Me gusta mucho

    Liked by 1 person

  6. betweenangel ha dit:

    Que guapa!!!

    Liked by 1 person

  7. Fans De Ottobre ha dit:

    Te ha quedado muy chulo….y muy calentito!!!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta veros así de guapas con vuestras costuras.
    Besos

    Liked by 1 person

  8. sewingwithmei ha dit:

    Molt xulo, m’encanta les costures! que es millori la Mini_M

    Liked by 1 person

  9. Precioso! Este patrón ya parecía que iba a dar mucho juego, pero es que cada uno que veo me gusta más. Estas divina!

    M'agrada

  10. M’encanta com et queda! tinc pendent aquest patró perquè m’agrada molt les versions que n’esteu fent. Ara em falta trobar una estona per cosir, que últimament em costa molt 😦

    Liked by 1 person

  11. Mi Pura Vida ha dit:

    Que maco et queda Mei! I aquesta tela es veu molt calenteta!

    M'agrada

  12. 8peus ha dit:

    Com t’entenc Mei. A casa també anem de virus en virus i no trobo moment de posar-m’hi davant la màquina!! T’ha quedat genial, la primera versió també em va agradar molt. Encara no he cosit per l’home de la casa, fa gairebé dos metre d’alçada i s’emporta molta tela, però ara que ja fa un anyet que cuso, potser m’hi poso que també em demana la seva quota!

    M'agrada

  13. Cris ha dit:

    Me gusta el patrón y la tela !!!!
    Te queda genial!!!
    Un beso.

    M'agrada

  14. Vicky - Nina de drap ha dit:

    M’agrada aquest patró!! A veure si m’animo… Molt xula!!

    M'agrada

  15. Merche Kushona ha dit:

    que chula!! me gusta mucho este patrón, ya lo he dicho verdad?? pues hoy he visto en el mercadillo una tela perfecta para hacerlo, a ver lo que tardo, grgrgr. te ha quedado chulisima

    M'agrada

  16. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Este RUMS compartimos patrón, muy chula tu drape salvaje!!

    M'agrada

Deixa un comentari

