Leggins Sporty girl – versió 2 teles

sporty-girl-03

Avui us ensenyo una costura en sèrie de leggins per la mini_M. Es tracta del patró Sporty Girl de la revista Ottobre Design 4/2016. Us vaig ensenyar la versió d’una tela aquí; avui la versió en dues teles. 

sporty-girl-00 sporty-girl-04

El contrast de la franja vertical m’agrada molt. Es poden combinar teles i trobo que queda molt divertit. Ensenyo tres versions, dues amb estrelletes i una amb micos. Li són molt còmodes, les estrelletes són èxit assegurat.

sporty-girl-03 sporty-girl-01

Us confesso que tants leggins no els estem aprofitant tant com em pensava. Resulta que tot el que no sigui un vestit ens costa moltíssim de posar…

sporty-girl-02 sporty-girl-02

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb el Blog de Fans de Ottobre Design, avui una mica més tard de l’habitual ;). Aquesta setmana vaig a tope acabant costures nadalenques! Us agrada regalar cosetes handmade?


Hoy os enseño una costura en serie de leggins para la mini_M. Se trata del patrón Sporty Girl de la revista Ottobre Design 4/2016. Os enseñé la versión de una tela aquí; hoy la versión dos telas. El contraste de la franja vertical me gusta mucho. Se pueden combinar telas y creo que queda muy divertido. Enseño 3 versiones, dos con estrellas y una con monos. Le son muy cómodos, las estrellas son éxito asegurado. Os confieso que tantos leggins no los estamos aprovechando tanto como pensaba. Resulta que todo lo que no sea vestido nos cuesta muchísimo de poner … Enlazo con Menuda Inspiración y con el Blog de Fans de Ottobre Design, hoy un poco más tarde de lo habitual;). Esta semana voy a tope terminando costuras navideñas! Os gusta regalar cositas handmade?

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Leggins Sporty girl – versió 2 teles

  1. Uns altres sporty girl girl aquesta setmana! No’estranya. Jo no tinc pas aquesta revista de l’Ottobre però la Naii té un patró semblant i l’utilitzo bastant. Favoreix molt. En el meu cas faig regala handamade, sí. Aquesr any: portaentrepans, calçes en sèrie, motxilla portabebés, calçotets, bossa porta llibres… i alguna coseta més cusiré probablement. Una abraçada!!

    M'agrada

  2. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Sempre es pot posar un vestit sobre els leggings!! Jo ho faig! M’agraden molt, a veure si s’anima la miniM a posar-se’ls!

    M'agrada

  3. Fans de Ottobre ha dit:

    ¡Qué bonitos los tres! Esto es aprovechar un patrón a tope, sí que sí. Aiiis, esperamos que se haya animado a usarlos, que los vestidos dan mucho frío en invierno, jeje. Gracias por enlazarlos en el blog de fans 🙂

    M'agrada

  4. Las faldas le ganarán la batalla a los leggins pero son chulísimos!

    M'agrada

Deixa un comentari

