Estoig pintat

[al final en castellano]

bossa-esprais-05

Avui un estoig o bosseta que hem pintat amb retoladors tèxtils. Tenia un retall d’aquesta tela tan divertida d’Ikea i diumenge al matí vam posar-nos a pintar-la. La idea era que ho fes ella sola, però se’n va cansar aviat i gairebé ho he pintat tot jo… No em sap cap greu, m’encanta pintar!

bossa-esprais-02

Hem fet servir retoladors tèxtils i després un cop de planxa per fixar. No he fet servir cap patró, ho he anat cosint sobre la marxa. Per dins està tot polit amb biaix negre. Li he posat una tira per portar-lo millor.

bossa-esprais-06 bossa-esprais-04

El projecte el tenia clar des de bon principi. La mini_M té al·lèrgia i sempre porta a la motxilla de l’escola la mascareta i el dosificador (per sort l’ha fet servir poques vegades a l’escola). Fins ara ho portàvem en un estoig de plàstic de propaganda, si, ho sé, una mica cutre… Ara molt millor!

bossa-esprais-05 bossa-esprais-03

He posat el nom amb la meva màquina nova, aquest és el primer projecte que hi he cosit! Va taaann bé!!!

Enllaço amb Menuda Inpiración

Que tingueu bona setmana!! Muaks!


Hoy un estuche o bolsita que hemos pintado con rotuladores textiles. Tenía un recorte de esta tela tan divertida de Ikea y el domingo por la mañana nos pusimos a pintarla. La idea era que lo hiciera ella sola, pero se cansó pronto y casi lo he pintado todo yo … No me sabe mal, me encanta pintar! Hemos usado rotuladores textiles y después un golpe de plancha para fijar. No he usado ningún patrón, lo he ido cosiendo sobre la marcha. Por dentro está todo pulido con bies negro. Le he puesto una tira lateral para llevarlo mejor.El proyecto lo tenía claro desde el principio. Mini_M tiene alergia y siempre lleva en la mochila del cole la mascarilla y el dosificador (por suerte lo ha utilizado pocas veces en la escuela). Hasta ahora lo llevábamos en un estuche de plástico de propaganda, si, lo sé, un poco cutre … Ahora mucho mejor! He puesto el monbre con mi màquina nueva, este es el primer proyecto que he cosido con ella. Va taaaaaannn bien!!! Enlazo con Menuda Inpiración. Que tengáis buena semana !! Muak!

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Estoig pintat

  1. Que bonito ha quedado!! Ese estuche sí que es único 🙂

    M'agrada

  2. Laura ha dit:

    me encanta,no se cuando pero te copiaré la idea

    M'agrada

  3. vanähsa ha dit:

    Quina passada!!! És xulíssim! m’haig de posar a pintar tela ja!

    M'agrada

  4. Es chulisma!! Y la tela super bien pintada

    M'agrada

  5. Enaitz ha dit:

    Ala! he pensado que la tela era así, coloreada! que buena idea. Un estuche hecho por vosotras dos al completo!muy chulo!

    M'agrada

  6. Esther ha dit:

    és un estoig molt bonic! Quina és la màquina nova que t’has comprat?

    M'agrada

  7. Zuriñe - Ionane hamaika jostura ha dit:

    Chulísimo!!!

    M'agrada

  8. Annacaljoan ha dit:

    Es genial!! M’encanta l’estoig i sobretot els colors!

    M'agrada

  9. Núria Muñiz ha dit:

    M´encanta!!!! com trobi aquesta tela te la copio segur.

    M'agrada

  10. annawayblog ha dit:

    Molt bona idea! Millor amb aquest estoig i tant!

    M'agrada

  11. emeele ha dit:

    Que bonito ha quedado, me encanta

    M'agrada

Deixa un comentari

