Happy Plantain to us!!

Aquesta setmana he completat la meva 37a volta al sol! Síííí, ha sigut el meu aniversari!!! M’agrada fer anys, faig una mica de balanç i em marco objectius. I enguany estic envoltada de canvis. Ja els anireu veient 😉 .

Si em seguiu a Instagram, recordareu que vaig llegir el llibre “La magia de l’ordre” de la Marie Kondo i ha sigut una autèntica revolució interna. Si encara no n’heu sentit a parlar, es tracta d’un mètode per endreçar la casa i, en conseqüència, la vida. He començat a aplicar el mètode Konmari i m’encanta! Serà un procés més o menys llarg, però crec que ja el tinc interioritzat i amb ganes d’anar-lo aplicant. Us el recomano si teniu la sensació que no acabeu mai d’endreçar i que sempre està tot pel mig.

Es veu que aquesta setmana està farcida d’aniversaris i ens hem posat d’acord 4 bloggeres costureres per celebrar-ho juntes! Ens vam conèixer al Sewing Camp 2016 i ens ha vingut de gust cosir plegades.

I com ho hem celebrat? Doncs amb una costura conjunta!! I qui som? Doncs la Linet, la Kushona, La Glorieta i jo mateixa. Primer de tot felicitar-vos a totes!!! Per molts anys noies, seguiu igual de genials i espero que puguem compartir moltes més costures i aventures!

plantain-compatrida-04

Hem triat el patró Plantain, jo l’he cosit vàries vegades, les podeu veure aquí. I per elles ha sigut la primera vegada. Espero que us hagi agradat el patró, a mi m’agrada moltíssim.

plantain-compatrida-05

També ens va agradar el vinil de Pandilleando d’aquí, i també la versió que en va fer la Naii aquí; ens ha inspirat i l’hem adaptat una mica. I ens serveix per participar en la moguda “Tu rollo me suena” de Ralet i Agulla i la Linet de Lílua.

plantain-compatrida-08  plantain-compatrida-06

He triat tela de samarreta de color lila i negra i les he combinat. El coll l’he pujat una mica, si no heu fet el patró, ja us aviso que l’escot és considerable. L’he rematat amb foe negre cosit amb zig-zag de 3 puntades, és la puntada que m’agrada més per cosir foe. Les mànigues i el baix estan acabats amb una vora. I les colzeres cosides amb puntada recta.

plantain-compatrida-09

Molt contenta amb el resultat, estic segura que me la posaré molt. Noies a veure si ens trobem i ens posem la samarreta totes!

plantain-compatrida-07

Enllaço amb RUMS i amb el recopilatori de “Tu rollo me suena


Esta semana he completado mi 37ª vuelta al sol! Siii, ha sido mi cumpleaños!!! Me gusta hacer años, hago un poco de balance y me marco objetivos. Y este año estoy rodeada de cambios. Ya los iréis viendo;). Si me seguís en Instagram, recordaréis que leí el libro “La magia de la orden” de Marie Kondo y ha sido una auténtica revolución interna. Si aún no habéis oído hablar de él, se trata de un método para ordenar la casa y, en consecuencia, la vida. He empezado a aplicar el método Konmari y me encanta! Será un proceso más o menos largo, pero creo que ya lo tengo interiorizado y con ganas de ir aplicandolo. Os lo recomiendo si teneis la sensación de que no acabais nunca de ordenar y que siempre está todo por medio. Se ve que esta semana está repleta de cumpleaños y nos hemos puesto de acuerdo 4 bloggeras costureras para celebrarlo juntas! Nos conocimos en el Sewing Campo 2016 y nos ha apetecido coser juntas. Y como lo hemos celebrado? Pues con una costura conjunta!! Y quien somos? Pues la Linet, la Kushona, La Glorieta y yo misma. Ante todo felicitaros a todas!!! Feliz cumpleaños chicas, seguid igual de geniales y espero que podamos compartir muchas más costuras y aventuras! Hemos elegido el patrón Plantain, yo la he cosido varias veces, las podéis ver aquí. Y para ellas ha sido la primera vez. Espero que os haya gustado el patrón, a mí me gusta muchísimo. También nos gustó el vinilo de Pandilleando de aquí, y también la versión que hizo la Naii aquí; nos ha inspirado y lo hemos adaptado un poco. Y nos sirve para participar en el sarao “Tu rollo me suena” de Ralet y Agulla y la Linet de Lilula. He elegido tela de camiseta de color lila y negra y las he combinado. El cuello lo he subido un poco, si no has hecho el patrón, ya os aviso que el escote es considerable. La he rematado con foe negro cosido con zigzag de 3 puntadas, es la puntada que me gusta más para coser foe. Las mangas y el bajo están acabados con un dobladillo. Y las coderas cosidas con puntada recta. Muy contenta con el resultado, estoy segura de que me la pondré mucho. Chicas a ver si nos encontramos y nos ponemos la camiseta todas! Enlazo con RUMS y con el recopilatorio de “Tu rollo me suena”.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

21 respostes a Happy Plantain to us!!

  1. Diariodenaii ha dit:

    Que guapa! Yo lo que veo es que sois todas del los 80!! Que envidia!!!!! Yo eso de la limpieza tendria que hacer con mis retales , voy guardando cada trozo basurita y no puedo deshacerme de ellos !

    M'agrada

  2. Esther ha dit:

    Per molts anys Mei! M’agrada molt la combinació de colors en aquesta Plantain.
    Jo també he llegit el llibre de la Marie Kondo i el vaig aplicant de mica en mica, cada cap de setmana surten “objectes” de casa meva…
    Tinc un nou bloc de costura des de l’1 de gener, et convido a visitar-me,
    eldidalaldit.blogspot.com
    Records,

    M'agrada

  3. Anna caljoan ha dit:

    Moltes felicitats Mei!! M’agrada la samarreta, pero encara mes que aquest any vingui smb canvis! Espero que molt positius!

    M'agrada

  4. maryjanecrafts ha dit:

    Per molts anys…t’ha quedat genial 🙂

    M'agrada

  5. Doctora Botones ha dit:

    MOlt xula! Les costures impecables, com sempre! I moltes felicitats de nou!!

    M'agrada

  6. sewingwithmei ha dit:

    En primer lloc moltes felicitats per el teu aniversari, et conserves genial ningú ho diria. En segon lloc el llibre que t’has llegit ho han fet moltes companyes de feina. A mi mai m’ha fet fatla pq sóc una mica com aquesta noia, sempre m’ha encantat endreçar i no tinc cap problema en desenpellegar-me dels objectes. I en tercer lloc m’encanta el “sarau” que heu montat les 4. Molt bé.

    M'agrada

  7. helenaviertel ha dit:

    Molt xula, Mei. Visca els anys 80!! 🙂

    M'agrada

  8. Mi Pura Vida ha dit:

    Estàs guapísima, fer anys et senta de maravella!

    M'agrada

  9. linet lílula ha dit:

    I tant que si!!!!! Ja trobarem la data per fer-nos un reportatge juntes. I tant!!
    Ha estat un plaer.
    M’encanta la teva samarreta!!!! I gràcies pels consells.

    M'agrada

  10. Enaitz ha dit:

    Felicidades otra vez!!que bonita la plantain!

    M'agrada

  11. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Molt xula la plantain. Jo l’he cosit tambe aquesta setmana. Un patró bàsic per tenir sempre a mà!! Petons i moltes felicitats!

    M'agrada

  12. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Muchas felicidades!! Qué idea más buena lo del vinilo y vaya cumpleañeras molonas!!

    M'agrada

  13. vanähsa ha dit:

    Guapa! Molt xula la samarreta! jo també estic konmaritzant per aquí, i sí he entrat al cuarto de costura! vaig llençar una de merdes que havia acumulat….

    M'agrada

  14. Alicikita coseprimacose ha dit:

    Happy plantain to you! Genial, te queda de cine! Felicidadeeeees! Qué joven!!!

    M'agrada

  15. Felicidades Mei!!! La camiseta es muy chula y el vinilo se sale!!!

    M'agrada

  16. Montse- Tela, paper, tisora ha dit:

    Molt xula la teva versió!!!!

    M'agrada

  17. Merche Kushona ha dit:

    molt xula la teva versió!!! moltes gracies per proposer-nos aquest patró!

    M'agrada

Deixa un comentari

