Samarreta Fog

[al final en castellano]

Com passen els dies, ja torna a ser dijous!

samarreta03

Quines ganes de passejar per RUMS i veure tot el que heu cosit aquesta setmana! Tinc moltes costures per ensenyar, i moltes costures al cap pendents i amb ganes de tallar i cosir! Avui us ensenyo una samarreta molt còmoda, el patró FOG de la revista Ottobre Design 2/2016, l’he cosit aquí en tela plana i aquí en samarreta. 

samarreta01 samarreta02

La tela és de punt d’hivern, molt agradable i té molta caiguda. He fet la mateixa talla i tot i un cop cosida vaig haver d’entrar laterals i mànigues. És increïble com una tela diferent et canvia el patró. L’he allargat una mica respecte al patró, uns 4 dits, potser ha sigut massa, és còmoda, però no m’acaba d’agradar com em queda a les fotos.

samarreta04 samarreta05

Enllaço amb RUMS i amb el Blog de Fans d’Ottobre Design, bona setmana!


Como pasan los días, ya vuelve a ser jueves! Qué ganas de pasear por RUMS y ver todo lo que habeis cosido esta semana! Tengo muchas costuras para enseñar, y muchas costuras en la cabeza pendientes y con ganas de cortar y coser! Hoy os enseño una camiseta muy cómoda, el patrón FOG de la revista Ottobre Design 2/2016, lo he cosido aquí en tela plana y aquí en camiseta. La tela es de punto de invierno, muy agradable y tiene mucha caída. He hecho la misma talla y una vez cosida tuve que entrar laterales y mangas. Es increíble como una tela diferente te cambia el patrón. La he alargado un poco respecto al patrón, unos 4 dedos, tal vez ha sido demasiado, es cómoda, pero no me acaba de gustar como me queda en las fotos. Enlazo con RUMS y con el Blog de Fans de Ottobre Design, buena semana!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

22 respostes a Samarreta Fog

  1. Klor ha dit:

    Hola Mei!
    Si no te gusta por larga, siempre estas a tiempo de cortar.
    Sin embargo a mi me gusta porque es diferente, larga de atrás, pero diferente a las demás y no veo que te quede mal.
    Pero ya sabes que cada uno tiene su gusto así que si realmente la quieres más corta…no te cortes y ve a por ella! ;))
    Biquiños!!!

    M'agrada

  2. sewingwithmei ha dit:

    A les fotos et queda genial i es veu super còmoda.
    Jo també tinc moltes coses pendents d’esneyar i de cosir! UUUUFFFF massa feina per tan poc temps!
    Petons

    M'agrada

  3. A mi me gusta mucho así….la veo muy ponible y te sienta bien.
    A tiempo de meter tijera siempre estás 😉

    M'agrada

  4. Me gusta mucho, acabo de tener un CVCQ!!

    M'agrada

  5. Annacaljoan ha dit:

    Bona setmana!! M’agrada amb l’altre samarreta sortint per l’hombro!

    Liked by 1 person

  6. linet lílula ha dit:

    Et queda molt bé!!! Però si et ve de gust tallar… Sempre hi seràs a temps!!!

    M'agrada

  7. tatiana ha dit:

    m encanta…jo son les úniques que em faig, camisetes, vestits..tot,,es diu FOG ?doncs mira ara ja ho se..et queda estupenda!!!

    petons

    tati

    M'agrada

  8. Merche Kushona ha dit:

    t’ha quedat genial!!

    M'agrada

  9. Bàrbara ha dit:

    M’agrada guapa!! Aquestes samarretes són molt còmodes i les acabes emprant moltíssim! T’ha quedat perfecte!! I et queda molt bé! Veig que has costit el coll, els punys i el baix amb zig-zag, ho provaré a fer ja que estic fent un top amb la tela de vellut vermell que em va sobrar dels leggings i amb la puntada normal es dóna de si i és un desastre com queda. He pensat també en posar-hi una cinta adhesiva o paper perquè rellisqui bé… Ja veurem. Petons!

    M'agrada

    • És maquíssima la tela de vellut vermell! Els colls els cuso amb un zig-zag o agulla doble també queda molt bé i és elàstica. A la part del darrera hi pots posar una cinta elàstica transparent pq no es doni tant. Ja ens l’ensenyaràs!

      M'agrada

  10. Fans De Ottobre ha dit:

    Cuanto juego dan los cardigans, este te ha quedado precioso y se ve super agradable de llevar.
    Gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta ver vuestras costuras.
    Besos

    M'agrada

Deixa un comentari

