Samarreta Kiwi Seeds

Quan algú com l’Anna de Cal Joan munta un sarau no pots dir que no! A més, ensenya a d’adaptar els models infantils a les talles de dona, quin gran descobriment! Encara no saps de què parlo? Doncs del CC camiseta Kiwi Seeds, model 30. Kiwi Seeds de la revista Ottobre Design 1/2017; un Cose Conmigo molt ben explicat, pas a pas, des de zero, d’un patró d’una sola peça i el resultat és una samarreta estupenda!

 

Aquesta és la meva primera versió d’aquest patró i he de dir que m’encanta com queda i segur que no serà l’última. La tela que he fet servir no sé com es diu tècnicament, és elàstica, una mica gruixuda i “rígida” i blanca per la part de dins. L’estampat és tota vermella amb piquets blancs, com els mocadors castellers.

He escotat el davant i darrera segons el CC i m’ha quedat clavat, la mida ideal. Per rematar-ho no he seguit els consells de l’Anna i he fet servir foe, i és que en tenia un de vermell amb piquets!! Era inevitable posar-ho tot junt!

Què us sembla? Podré anar de Festa Major sense que em posin dins la pinya? Hahaha!

Enllaço amb RUMS, amb Fans de Ottobre Design i també amb el recopilatori del CC camiseta Kiwi Seeds.

Molt bona setmana!


Cuando alguien como Anna de Cal Joan monta la gorda no puedes decir que no! Además, enseña a adaptar modelos infantiles en las tallas de mujer, qué gran descubrimiento! Aún no sabes de qué hablo? Pues del CC camiseta Kiwi Seeds, modelo 30. Kiwi Seeds de la revista Ottobre Design 1/2017; un Cose Conmigo muy bien explicado, paso a paso, desde cero, de un patrón de una sola pieza y el resultado es una camiseta estupenda! Esta es mi primera versión de este patrón y tengo que decir que me encanta como queda y seguro que no será la última. La tela que he usado no se como se llama técnicamente, es elástica, algo gruesa y “rígida” y blanca por la parte de dentro. El estampado es todo rojo con topos blancos, como los pañuelos castellers. He escotado el delante y detrás según el CC y me ha quedado clavado, el tamaño ideal. Para rematarlo no he seguido los consejos de Ana y he usado foe, y es que tenía uno rojo con topos!! Era inevitable poner todo junto! ¿Qué os parece? Podré ir de fiesta mayor sin que me pongan en la piña? Jajaja! Enlazo con RUMS, con Fans de Ottobre Design y también con el recopilatorio del CC camiseta Kiwi Seeds. Muy buena semana!

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

38 respostes a Samarreta Kiwi Seeds

  1. Annacaljoan ha dit:

    Et queda genial!! Ara tinc un cvcq d’aquesta roba per una kiwi i a la pinya de cap!! Jajajaj

    M'agrada

  2. Lourdes - Punts de colors ha dit:

    Ei m’encanta! Ùltimament estas molt explosiva amb els tons vermells! Es nota que ja som primavera i hi ha ganes d’estiu! Realment has clavat la talla!!! Et queda genial i jo de tu em miraria els castells una mica de lluny jajaja

    M'agrada

  3. annawayblog ha dit:

    Crec que aniràs directe a la pinya a fer de crosses!! Molt xula i amb el foe igual, això si que ha estat bé! Jo la tinc tallada i per cosir que tinc la màquina a l’hospital, a veure si me la donen avui, ja no hi seré a temps per aquest Rums però avui veuré totes les vostres versions que segur que n’hi ha moltes.

    M'agrada

  4. Toma ya!! La mujer de rojo….estás super guapa con ese color!!
    Te queda genial la camiseta y mola mucho ese cuello en foe, conjuntado a tope!
    Besos guapa!!

    M'agrada

  5. Jajaja. Oye, Mei, ¡qué bien te sienta el rojo! Muy chulísimas tus dos últimas camisetas rojas. 🙂 Esta tela la tengo yo y sí que es tiesa… ¡Te ha quedado fantásticamente bien! Lo del foe, si no haces zoom ni se nota que tiene ribete distinto, jiji.

    M'agrada

  6. Te sienta genial! Yo habia pensando en rematar con FOE pero no me terminaba de convencer, pero viendo la tuya lo uso de cabeza!!

    M'agrada

  7. MEi GRANELL ha dit:

    M’encanten els “topos” vermells!! Et queda genial! El Foe casi ni es nota!

    M'agrada

  8. Vicky - Nina de drap ha dit:

    Com mola el foe del mateix estampat!! Quina bona idea! Jo també tinc aquesta tela! Molt xula!!

    M'agrada

  9. Enaitz ha dit:

    Me gusta como quedan esos topos con los pantalones negros!

    M'agrada

  10. Eva ha dit:

    Estas molt guapa! El vermell et senta molt bé, m ‘encata la teva versió!!

    M'agrada

  11. Noelia-MaiKosturea ha dit:

    La camiseta te ha quedado chula! El rojo te sienta genial!

    M'agrada

  12. Clara ha dit:

    Te ha quedado fenomenal!!! y la tela es muy bonita!
    besos!

    M'agrada

  13. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Qué bien te sienta el rojo!! Estás guapísima con tu kiwi!!

    M'agrada

  14. Cristina ha dit:

    Ohh, m’encanta aquesta versió “castellera”. És que jo ho era de castellera! I et queda clavada!

    M'agrada

  15. Laura ha dit:

    ¡Qué punto lo del foe a topos!, El tuto de Anna es genial, pero dudo del patrón por las mangas. Me gustan caídas. Me encanta cómo te han quedado a tí, no se si será porque el foe queda más suelto que la tela de puño o cómo has adaptado el patrón.

    M'agrada

    • Laura la parte de las mangas no he tocado nada del patrón. Prueba el patrón que se cose en un momento y si no te convence le adaptas la manga, me parece que vi en el recopilatorio una chica que le había añadido una manguita extra.
      Un besazo!

      M'agrada

  16. Bàrbara ha dit:

    T’ha quedat preciosa aquesta camiseta!!!!! M’encanta la tela que has emprat i el patró. T’està una monada!!!! Enhorabona! Besades!!!

    M'agrada

  17. Estás guapísima Mei!!! La camiseta y el rojo te sientan genial. Besos

    M'agrada

  18. Fans de Ottobre ha dit:

    T’ha quedat clavada!!! I quina passada que tinguèssis FOE a conjunt!!! genial!
    Moltes gràcies per enllaçar a Fans de Ottobre!

    M'agrada

  19. Retroenllaç: Leggins Lampi pirates | Mei, fet amb amor

  20. Retroenllaç: Leggins Lampi pirates | Mei, fet amb amor

  21. laaureita ha dit:

    Esos lunares pequeños son geniales, me gusta.

    M'agrada

Deixa un comentari

