Brusa Tiny Boats

La nova revista de la Ottobre 3/2017 m’encanta!! He cosit ja tres patrons, a veure si puc fer fotos aviat!

Avui us ensenyo la brusa 28. Tiny Boats, una brusa lleugera amb elàstic a l’escot i les mànigues. L’he fet amb una tela florejada molt fina de cotó que tenia des d’una de les meves primeres visites a Els Encants i que guardava pel projecte ideal.

He fet la talla 110 per la mini_M i li queda perfecta.

Per posar l’elàstic he fet servir la tècnica que explica a la revista i que no coneixia. M’ha agradat però com comentava amb La Inglesita a Instagram et dóna la sensació que et falten dits, mans, i de tot per poder estirar bé la goma i la tela i no quedi en diagonal; de tota manera m’agrada que quedi cosida la goma i així no es pugui girar.

La veig tan fresca que m’agafen ganes de fer-me’n una per a mi. Us passa el mateix?

A la mini_M li ha encantat però de seguida va preguntar on era la faldilla, o sigui que aviat veureu una faldilla a joc.

Que tingueu bona setmana!

Enllaço amb Menuda Inspiración i amb el Blog de Fans de Ottobre Design.


La nueva revista de la Ottobre 3/2017 me encanta !! He cosido ya tres patrones, a ver si puedo hacer fotos pronto! Hoy os enseño la blusa 28. Tiny Boats, una blusa ligera con elástico en el escote y las mangas. La he hecho con una tela floreada muy fina de algodón que tenía desde una de mis primeras visitas a Els Encants y que guardaba para el proyecto ideal. He hecho la talla 110 para mini_M y le queda perfecta. Para poner el elástico he usado la técnica que explica en la revista y que no conocía. Me ha gustado pero como comentaba con La Inglesita en Instagram te da la sensación de que te faltan dedos, manos, y de todo para poder estirar bien la goma y la tela y no quede en diagonal; de todos modos me gusta que quede cosida la goma y así no se pueda girar. La veo tan fresca que me dan ganas de hacerme una para mí. Os pasa lo mismo? A mini_M le ha encantado pero enseguida preguntó dónde estaba la falda, o sea que pronto vereis una falda a juego. Que tengáis buena semana! Enlazo con Menuda Inspiración y con el Blog de Fans de Ottobre Design.

 

Aquesta entrada s'ha publicat en Nena i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

18 respostes a Brusa Tiny Boats

  1. annawayblog ha dit:

    Molt bonica! Que bona, i la faldilla? Jiji ara ja saps, a per la faldilla.

    Liked by 1 person

  2. Mi Pura Vida ha dit:

    Aquesta setmana em coincidit amb el patró Mei! T’ha quedat preciosa!

    Liked by 1 person

  3. Enaitz ha dit:

    Que bonita! Y que niña mas salada!!!

    Liked by 1 person

  4. Cristina ha dit:

    Amb aquesta tela queda preciosa! Aviat caurà aquest patró perquè m’encanta.

    Liked by 1 person

  5. Fans de Ottobre ha dit:

    Muy primaveral con ese estampado de florecitas!! La verdad es que es un modelo con muchísimas posibilidades y le queda precioso!!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!!!

    Liked by 1 person

  6. Xominaitas ha dit:

    Me encantaa!!Creo que voy a buscar telitas para coser una a mi peque, se ve muy comoda y fresquita 🙂

    M'agrada

  7. helenaviertel ha dit:

    És molt maca i ideal per a l’estiu. Et volia preguntar quina és la tècnica per cosir la goma elàstica que dius. Com es fa de diferent? Tinc curiositat i no tinc la revista.

    M'agrada

  8. Quina monada!!! Al final l’hauré de cosir també, és preciosa!

    M'agrada

Deixa un comentari

