Samarreta Statement + leggins Stream

[al final en castellano]

Avui un total look bàsic: samarreta blanca i leggins negres. Els patrons són samarreta 01. Statement i els leggins 09. Stream, els dos de la revista Ottobre Design 2/2017. Tan bàsic que he fet servir la tècnica d’estampació amb plastidecors per donar-li una mica de xispeta.

La samarreta la tenia cosida feia dies i, fins i tot, fetes les fotos però era taaaaaaan sosa… hi volia posar alguna cosa però no em decidia. Al final els plastidecors han guanyat. M’encanta aquesta tècnica! Per senzilla, pels bons resultats que dóna, perquè la pots fer amb els nens, … La mini_M quan ha vist la samarreta m’ha dit: “Com ho has fet això? Jo també ho vull fer!!!”

Si no coneixeu la tècnica us faig un resum: feu punxa als plastidecors, prepareu la roba (podeu fer una plantilla o amb cinta de pintor per definir formes), coloqueu la pols de colors segons el dibuix que vulgueu, poseu un paper de forn a sobre i passeu la planxa. Fàcil oi?

         

Les dues peces les he adaptat a la meva panxolina i pensant en l’estiu. A la samarreta li vaig afegir una mica a la zona panxa inclinant el patró de la part del davant i també allargant-la una mica. Els leggins en comptes de fer la peça de la cintura l’he canviat per un tros de puny negre doblegat que alhora em doblego a l’hora de posar-me’l.

 

Els leggins de moment són llargs, però quan faci una mica més de calor tinc previst fer-los mida pirata.

Per avui això és tot, enllaço amb Rums i Blog de Fans d Ottobre Design.

Bona setmana!


Hoy un total look básico: camiseta blanca y leggins negros. Los patrones son camiseta 01. Statement y los leggins 09. Stream, los dos de la revista Ottobre Design 2/2017. Tan básico que he usado la técnica de estampación con plastidecors para darle un poco de chispa. La camiseta la tenía cosida hacía días e, incluso hechas las fotos, pero era taaaaaaan sosa … quería poner algo pero no me decidía. Al final los plastidecors han ganado. Me encanta esta técnica! Por sencilla, por los buenos resultados que da, porque la puedes hacer con los niños, … La mini_M cuando ha visto la camiseta me ha dicho: “¿Cómo lo has hecho esto? Yo también lo quiero hacer!!!” Si no conoces la técnica os hago un resumen: haceis punta a los plastidecors, preparar la ropa (se puede hacer una plantilla o con cinta de pintor para definir formas), se coloca el polvo de colores según el dibujo que queira, se coloca un papel de horno sobre y se pasa la plancha. Fácil ¿verdad? Las dos piezas las he adaptado a mi barriguita y pensando en el verano. En la camiseta le añadí un poco en la zona barriga inclinando el patrón de la parte delantera y también alargando un poco. Los leggins en vez de hacer la pieza de la cintura lo he cambiado por un trozo de puño negro doblado que a la vez me doblo a la hora de ponérmelo. Los leggins de momento son largos, pero cuando haga un poco más de calor tengo previsto hacerlos tamaño pirata. Por hoy eso es todo, enlazo con Rums y Blog de Fans de Ottobre Design. Buena semana!

   

Aquesta entrada s'ha publicat en Dona, Tutorial i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

19 respostes a Samarreta Statement + leggins Stream

  1. Que conjunto más bonito! Me encanta la camiseta, parece que lleves un collar de esos modernos tipo babero.

    M'agrada

  2. No me lo puedo creer!! No había oido hablar de esa tėcnica, y los resuktados son preciosos… Y aguantarå bien el lavado? 😮😮 perpleja me ha quedado! Ah y la camiseta preciosa!

    M'agrada

  3. vanähsa ha dit:

    Que guapa!! M’encanta com has posat els plastidecors, queda genial!

    M'agrada

  4. Carmen R. ha dit:

    No conocía la técnica! Te ha quedado una camiseta super guay 😱!! Tienen que ser Plastidecor o vale cualquier marca?

    M'agrada

  5. annawayblog ha dit:

    Un conjunt molt xulo! La tècnica fàcil i els resultats vistosos. Es va fent gran la panxeta, t’aniran molt bé aquests leggins.

    M'agrada

  6. sewingwithmei ha dit:

    Molt xulo tot el conjunt! M’encanta! La samarreta, és xulissima amb els detalls!

    M'agrada

  7. Imilce Manos Revoltosas ha dit:

    Un conjunto básico muy chulo!!

    M'agrada

  8. Cris ha dit:

    Mei lo del plastidecor genial te ha quedado muy bien no como a mí que lo intenté una vez y le puse mucho y me quedó un churro.
    Pero lo que más me a sorprendido es esa barriguita bonita! Que no sabía nada muchísimas felicidades!!!!
    Estas muy guapa te sienta genial!
    Los leggings así son los mas cómodos para la barriguita.
    Un besooooo.

    M'agrada

  9. Fans De Ottobre ha dit:

    Te ha quedado preciosa!! Tus adaptaciones a premamá son geniales!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre, nos encanta verte por nuestro blog!
    Besos

    M'agrada

M'encantarà llegir el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.