Shorts MRdM embarassada

 Una entrada breu, amb un patró repetit, aquesta vegada adaptat a l’embaràs. Es tracta del patró de shorts de Mi Rincón de Mariposas, una vegada més agrair a totes les blogueres que compartiu els vostres patrons desinteressadament, gràcies noies!

Aquest patró ja l’he cosit altres vegades aquí, aquí i aquí. És un patró d’una sola peça, aquesta vegada no hi he posat butxaques.

La tela és un retall que em quedava de la que vaig fer servir en aquest vestit, una tela plana de cotó color jeans amb uns puntets fets del mateix fil de la tela, segur que té un nom.

Per fer l’adaptació a l’embaràs he modificat la cintura dels shorts i he aprofitat la part superior d’uns leggins comprats que se m’havien foradat per fer la part superior. Bàsicament es tracta de baixar la part davantera de la cintura fins on comença la panxa i afegir-hi una peça de tela elàstica que la cobreixi. A veure si a la propera faig 4 fotos i us ho ensenyo amb detall.

Ja veieu que la panxa va creixent, avui començo el 3r trimestre, en 3 mesets tindré al mini_B en braços! Tot va estupendament i em trobo molt bé. Amb ganes d’adaptar més costures per poder-vos-les ensenyar.

Avui també és el primer dia de vacances escolars, encara que jo treballi i ens haguem d’adaptar als nous horaris, m’encanta tenir a la mini_M per casa a totes hores i no haver de mirar tant el rellotge. Ahir vam mirar tots els treballs i han treballat de valent, es nota moltíssim la millora d’un trimestre a l’altre. Serà l’últim estiu sent 3, intentarem aprofitar-lo al màxim esperant a ser 4.

Enllaço amb RUMS, bon estiu!!!!


Una entrada breve, con un patrón repetido, esta vez adaptado al embarazo. Se trata del patrón de shorts de Mi Rincón de Mariposas, una vez más agradecer a todas las blogueras que comparten sus patrones desinteresadamente, mil gracias chicas! Este patrón ya lo he cosido otras veces aquí, aquí y aquí. Es un patrón de una sola pieza, esta vez no he puesto bolsillos. La tela es un retal que me quedaba de la que utilicé en este vestido, una tela plana de algodón color jeans con unos puntitos hechos del mismo hilo de la tela, seguro que tiene un nombre. Para hacer la adaptación al embarazo he modificado la cintura de los shorts y he aprovechado la parte superior de unos leggins comprados que se me habían roto para hacer la parte superior. Básicamente se trata de bajar la parte delantera de la cintura hasta donde comienza la barriga y añadir una pieza de tela elástica que la cubra. A ver si la próxima hago 4 fotos y os lo enseño con detalle. Ya veis que la barriga va creciendo, hoy empiezo el 3º trimestre, en 3 mesecitos tendré a mini_B en brazos! Todo va estupendamente y me encuentro muy bien. Con ganas de adaptar más costuras para poderoslas enseñar. Hoy también es el primer día de vacaciones escolares, aunque yo trabaje y nos tengamos que adaptar a los nuevos horarios, me encanta tener a mini_M por casa a todas horas y no tener que mirar tanto el reloj. Ayer miramos todos los trabajos y han trabajado duro, se nota muchísimo la mejora de un trimestre a otro. Será el último verano siendo 3, intentaremos aprovecharlo al máximo esperando a ser 4. Enlazo con RUMS, buen verano !!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona, General i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Shorts MRdM embarassada

  1. vanähsa ha dit:

    Quina panxeta ja!! Els shorts molt xulos i es veuen súper còmodes!

    M'agrada

  2. Rebeca ha dit:

    Quin goig que fas amb aquesta panxeta!!! Me n’alegro que et trobis tan bé i fent aquestes costures tan pràctiques i boniques.

    M'agrada

  3. Fantàstics i molt combinables. I la panxona, preciosa! Disfrutau l’estiu!!

    M'agrada

  4. Chulisimos los pantalones!! Estan genial poder adaptarte los patrones para el embarazo. Yo empece a coser cuando nació el pequeño asi que me pillo tarde. Me alegro que todo vaya bien, seguiremos viendo como crece la tripilla.

    M'agrada

  5. Enaitz ha dit:

    Tengo ese patron sin utilizar todavia…ai que envidia esa tripita!!

    M'agrada

  6. Marta-4eta2 ha dit:

    Que adaptacion mas chula!! Que bien que te puedas hacer la ropa para esa tripilla tan guay!! Yo empece a coser despues de que naciera la enana, la cuarta, asi que no me hice nada..

    M'agrada

  7. ChriBi ha dit:

    Enhorabuena!
    Te ha quedado muy bien! Hay pocos patrones hechos para ropa premamá y es todo un reto adaptarlo todo a la barriga. Lo estuve viendo los últimos meses 😉 Disfrútalo!!!
    Saludos.

    M'agrada

  8. Mi Pura Vida ha dit:

    Estàs molt maca Mei! Aquesta panxeta va creixent i amb ella el teu somriure, quina il-lusió.

    M'agrada

  9. sewingwithmei ha dit:

    T’han quedat molt i molt bé a més es veuen comodíssims.

    M'agrada

  10. Annacaljoan ha dit:

    Quina panxa mes bonica!! i una molt bona adaptació… a disfrutar del estiu amb 3!

    M'agrada

  11. Merche Kushona ha dit:

    Quina panxa més maca!! els shorts de MrdM van genial, jo m’en vaig fer 2 un estío i ara m’han entrat ganes de repetir patrón!

    M'agrada

Deixa un comentari

