Samarreta Tester patró sorpresa

 Aquesta samarreta em fa una especial il·lusió! És la primera vegada que faig de tester! I súper ben acompanyada!!!! Quin luxe poder compartir costura amb aquestes blogueres increïbles!

Passeu a veure les seves versions, m’encanten totes! Segur que us inspiren moltíssim, a mi ja m’han agafat ganes de repetir!

Quan l’Aurora de Mi Rincón de Mariposas ens va proposar provar aquest patró no vaig poder resistir-m’hi! Es tracta d’un patró molt especial, com us comentava el dijous passat. No puc dir gaire cosa més, forma part d’una sorpresa, aviat tindreu més informació…

Una samarreta totalment diferent, les peces del patró no s’assemblen gens als patrons de samarreta als que estem acostumades. Es tracta d’una samarreta àmplia i fresca. Primer vaig afegir una mica de tela per encabir-hi la panxa, però em quedava massa amplota i no anava gaire còmoda. Vaig provar d’embastar per fer-la com el patró i definitivament la vaig entrar i deixar com l’original. Encara que marqui més, em sento molt millor. I la podré aprofitar després del part.

Les mànigues queden genial amb la tela amb caiguda. La sisa és bastant gran, amb el que estira la panxa queden una mica obertes però ja va bé amb la calor que fa…

M’encanta la forma del coll. L’he cosit amb una tela color teula de punt amb molta caiguda. He fet servir la mateixa tela pels acabats en el coll i mànigues, i per la part de baix he cosit una vora amb puntada elàstica.

Enllaço amb RUMS.

Com porteu la calor? La setmana que ve us ensenyo un biquini que em vaig fer juntament amb el banyador d’embarassada.


Esta camiseta me hace especial ilusión! Es la primera vez que hago de tester! Y super bien acompañada!!!! Qué lujo poder compartir costura con estas blogueras increíbles!

Pasa a ver sus versiones, me encantan todas! Seguro que te inspiran muchísimo, a mí ya me han entrado ganas de repetirCuando Aurora de Mi Rincón de Mariposas nos propuso probar este patrón no pude resistirme! Se trata de un patrón muy especial, como os comentaba el jueves pasado. No puedo decir mucho más, forma parte de una sorpresa, pronto tendréis más información … Una camiseta totalmente diferente, las piezas del patrón no se parecen en nada a los patrones de camiseta a los que estamos acostumbradas. Se trata de una camiseta amplia y fresca. Primero añadí un poco de tela para acomodar la barriga, pero me quedaba demasiado anchota y no iba muy cómoda. Probé de hilvanar para hacerla como el patrón y definitivamente la entré y dejé como la original. Aunque marque más, me siento mucho mejor. Y la podré aprovechar después del parto.

Las mangas quedan genial con la tela con caída. La sisa es bastante grande, con lo que tira de la barriga quedan un poco abiertas pero ya va bien con el calor que hace … Me encanta la forma del cuello. La he cosido con una tela color teja de punto con mucha caída. He usado la misma tela para los acabados en el cuello y mangas, y para la parte de abajo he cosido un dobladillo con puntada elástica. Enlazo con RUMSCómo lleváis el calor? La próxima semana os enseño un bikini que me hice junto con el bañador de embarazada.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Costura, Dona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

11 respostes a Samarreta Tester patró sorpresa

  1. annawayblog ha dit:

    T’ha quedat molt xula! Quina panxeta ja!! Disfruta de l’estiu tot el que piguis 😉

    M'agrada

  2. Fantàstica!!! i amb aquesta panxona, encara més!!!
    El coll t’ha quedat impecable, i així més ajustada lluint panxa millor, a més que la temporada que ve te la podràs seguir posant sense haver de tocar-la.
    Gràcies per oferir-te a provar-ho 😀 és com fer un bot sense mirar, això de testar un patró, sou unes valentes!!

    M'agrada

  3. mjbcbags ha dit:

    Superrrr bonica! M’encanta i quina sort per lo de tester i la companyia… a vore si jo algun dia també puc… però haig de practicar molt més!

    M'agrada

  4. Minuet ha dit:

    ❤❤❤ y con esa barriga, más bonita todavía

    M'agrada

  5. Laura - Con mis manitas ha dit:

    Preciosa!! Aunque me pasa como al resto….solo veo esa barriga taaaaan bonita 😍😍😍!! Lo mejor es que vas a poder lucirla durante y después de tu embarazo.
    Me encanta el color de la tela!
    Besos bonita

    M'agrada

  6. Anna caljoan ha dit:

    Maquissima!! Aquest color et senta genial!

    M'agrada

  7. Si que se ve un patrón original y te queda genial con esa barriga bonita que tienes ya.

    M'agrada

  8. Mi Pura Vida ha dit:

    Que maca! Aquest colot ‘afavoreix moltíssim!

    M'agrada

  9. Merche Kushona ha dit:

    molt xula i aquesta panxa creix per moments!

    M'agrada

  10. Qué guapa estás con esa panxeta!!! Qué sonrisa de felicidad.
    Te queda estupenda la camiseta, ahora es momento de lucir barriga, ésta que se puede lucir, así que así ajustada te queda muy bien! Besos guapa

    M'agrada

  11. MEi GRANELL ha dit:

    Molt xula i m’encanta que sigui super escotada de la cisa!

    M'agrada

Deixa un comentari

